העסקה נחתמה עם רשת בתי הקולנוע National Cinemedia ■ ממוצע הצופים בקולנוע נמצא לאחרונה בעלייה, ולראיה הצלחת הסרט "50 גוונים של אפור"
הסרט הגיע בסוף השבוע הראשון להקרנתו להכנסות של 240 מיליון דולר
המדד החדש של מגזין "פירמה" ורשת סינמה סיטי, באמצעות חברת המחקר TRI, בוחן מדי חודש את כוחו של הפרסום בקולנוע
יצאתם לקולנוע, צפיתם בסרט והתפנקתם בכיסאות ה-VIP ■ בבוקר שאחרי, מתברר שלא שכחתם אילו פרסומות ראיתם לפני הסרט ■ המדד החדש של "פירמה" וסינמה סיטי באמצעות חברת TRI בוחן את כוחו של הפרסום בקולנוע
למרות ההספדים הטלוויזיה דווקא הגדילה את כוחה, והנתח שלה בעוגת הפרסום עומד על 42% ■ האינטרנט רשם בשנה החולפת גידול של 18% בהיקפי הפרסום, וחלקו בעוגה עומד על 16%
ההסכם נחתם מול חברת אורמאק הבינלאומית ■ את ניצני שיתוף-הפעולה ניתן יהיה לראות בפרסומת תלת-המימד של מילקי 3 שתוקרן בקולנוע החל מהשבוע הקרוב