ההזמנות למוצרים בני קיימא עלו בנובמבר בכ-3.8% - לעומת צפי ל-3.6% ■ בשוק ציפו כי הצריכה וההכנסה הפרטית יעלו (כל אחד) בכ-0.1% בלבד
צרכנים יודעים יותר פרטים על המוצר מאשר איש המכירות הכי מקצועי וותיק בחנות
כך עולה מ"דיבייט" שערכה סוכנות CNBC בקרב מספר כלכלנים ■ האופטימיים שביניהם מעריכים: "כלכלת ארה"ב עשויה לצמוח בכ-4% בשנה הבאה" ■ ומנגד, "המחנה הפסימי" מזהיר: "הצמיחה בעשור האחרון לא מגובה בנתונים ריאליים"
זאת, בתסריט הפסימי מבין שניים שמציגה התאחדות התעשיינים לגבי כלכלת ישראל ■ ה"בשורות" העיקריות: האטה בצמיחה, בצריכה הפרטית ובייצוא, וכן עלייה באבטלה ל-7%
בחודש ספטמבר הצריכה הפרטית עלתה ב-0.6% ■ ההכנסה הפרטית עלתה בשיעור של 0.1% ■ מדד סנטימנט המשקיעים שנמדד על-ידי אוניברסיטת מישיגן רשם 60.9 נקודות
דוח המכירות הקמעונאיות בארה"ב לחודש אוגוסט יפורסם השבוע - והכלכלנים אינם אופטימיים ■ צפי לעלייה מינורית של 0.2% לאחר עלייה של 0.5% ביולי
(עדכון) - הלמ"ס פרסמה סקירה מקיפה הרגלי הצריכה של הישראלים ■ המוצר שמבדיל יותר מכולם עשירים מעניים - מדיח כלים ■ וגם: כמה מכוניות מחזיקים בעשירונים העליונים?
(עדכון) - נתוני ההכנסה הפרטית עלו ב-0.3%, בהתאם לצפי בשוק ■ נתוני הצריכה הפרטית עלו ב-0.8% - הגידול הגבוה ביותר מזה שנתיים - ומעל לצפי לעלייה של 0.5%
החדשות הטובות: בשוק ציפו להאטה חריפה יותר, כלומר לצמיחה של 2.9% בלבד ברבעון ■ ברבעון הראשון צמח המשק ב-4.7%
בחודש יוני חלה ירידה של 0.2% בצריכה הפרטית לעומת צפי לעלייה של 0.1% ■ ההכנסה הפרטית עלתה ב-0.1% ■ שיעור החיסכון מסך ההכנסה עלה לשיא שנתי של 5.4%
העלייה נרשמה ב-4 החודשים הראשונים השנה ביחס לתקופה המקבילה אשתקד ■ מדובר בגידול של 569 מיליון דולר המסתכם בכ-3.3 מיליארד דולר ■ לין: "הצריכה הפרטית תרמה לצמיחה"
תושבי ת"א מוציאים בכרטיס אשראי 3,754 שקל בממוצע בחודש ■ כ-10% מההוצאה החודשית של צרכני ישראל - על תקשורת ■ אחריה מזון (14%) ותשלומים למוסדות ציבוריים (13%)
(עדכון) - הצריכה הפרטית בארה"ב במארס עלתה ב-0.6% לעומת צפי מוקדם של 0.5% מצד האנליסטים ■ מדד אמון הצרכנים ומדד מנהלי הרכש של שיקגו איכזבו
אגף כלכלה ומסים בלשכת המסחר ת"א: ההוצאה הממוצעת של משקי-הבית ב-8 ימי החג תעמוד על כ-2,400 שקל ■ סל המזון והמשקאות הממוצע למשק-בית בחג: 1,000-1,500 שקל
התחזית האחרונה של בנק ישראל עמדה על 3.8% ■ שיעור האבטלה החזוי ל-2012 עומד על 5.9% ■ פישר: "גילינו גז בים, ואנו מתחילים לחשוב שיש לנו הרבה כסף להוציא - זה לא נכון"
הפדיונות בכלל רשתות השיווק עלו בשנה החולפת ב-3.4%, כאשר ברשתות שיווק המזון חלה עלייה של 1.9% בפדיון בהשוואה ל-2009 ■ בחודשים נובמבר-ינואר התמתנה העלייה
אינפלציהאינפלציה ישראלהלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (למ"ס) כלכלת ישראלכרטיסי אשראימאקרו ישראלנתון אחד ביוםצמיחהקניותתמ"ג (תוצר מקומי גולמי)