קמפיין החודש

תחרות פרסומות הנערכת אחת לחודש על=ידי איגוד חברות הפרסום ואיגוד השיווק הישראלי. מטרת תחרות "קמפיין החודש" היא לבחור בכל חודש מהלך פרסומי או קמפיין שבלט במיוחד. הקמפיין נבחר מבין עלו שעלו באותו חודש לאוויר, וצוות השיפוט מורכב מ-10 פרסומאים בדרג מנכ"ל או סמנכ"ל משרד פרסום החברים באיגוד הפרסום ו-10 סמנכ"לי שיווק חברי איגוד השיווק.

כתבות אחרונות

 
מתוך הקמפיין. חיבוק הבגרות כאג'נדה / צילום: אבי קרפיק

קמפיין החודש של מארס: שוופס מראה שטוב להיות מבוגר

שוופס הצליחה להעמיק את האסטרטגיה שלה לרגע מעורר הזדהות אחד בתחום שהמפרסמים בדרך-כלל נמנעים ממנו ■ סמנכ"לית השיווק של יפאורה תבורי: "עשרות אנשים תייגו את חבריהם עם מסרים בסגנון של 'תראה, זה בדיוק אתה/אני'"

ענת ביין-לובוביץ' 13.04.2016
רבקה מיכאלי מתוך קמפיין תאגיד המיחזור אל"ה / צילום: עופר חג'יוב

קמפיין ינואר: רבקה מיכאלי מספידה את עצמה בתאגיד אל"ה

ההספד העצמי של רבקה מיכאלי, הפרזנטורית החדשה של תאגיד המיחזור אל"ה, זכה במהירות שיא ליותר מ-1.5 מיליון צפיות ■ נחמה רונן, יו"ר התאגיד, ועידו קריב, סמנכ"ל הקריאייטיב של יהושע TBWA, מסבירים מדוע לא חששו שמיכאלי תאפיל על המותג ולמה החליטו להעלות את הקמפיין רק בדיגיטל

ענת ביין-לובוביץ' 08.02.2016
קמפיין הגילוח של סופרפארם

קמפיין החודש של אוגוסט: פרסומת גילוח הזקן של סופר-פארם

איך נאבקים במותג בינלאומי ענק? זה האתגר שעמד בפני סופר-פארם ובאומן-בר-ריבנאי, שהשיקו סכין גילוח חדש וביקשו לקחת נתחי שוק מג'ילט ■ הפתרון: פרסום אמוציונלי רק בדיגיטל, שאפילו בחו"ל לא נותרו אדישים אליו

ענת ביין-לובוביץ' 16.09.2015
קמפיין תחרות מלכת היופי/ צילום מתוך הקמפיין

קמפיין החודש של יולי: מהלך הדיגיטל של תחרות מלכת היופי

אחרי שנים של שידור הטקס בטלוויזיה, מגזין "לאשה", יחד עם משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, יצא לחפש קהלי יעד חדשים לתחרות מלכת היופי ■ כך לוקחים מותג ותיק ומעדכנים אותו לעידן הדיגיטל

ענת ביין-לובוביץ' 09.08.2015

קמפיין חודש יוני: דומינו'ס פיצה לאפלקציית וואן קליק פיצה

קמפיין וואן קליק פיצה, עם הפרזנטור הקבוע מאור כהן, הצליח להציג שוב את ה-DNA החדשני של הרשת ■ וגם: מה התובנה מאחורי השימוש בעובדי הרשת בפרסומות?

ענת ביין-לובוביץ' 12.07.2015
קמפיין נורופן / צילום: גבע טלמור

קמפיין החודש של מאי: להקת הבנים של נורופן

איך אפשר לדבר עם נערות על כאבי מחזור בלי לגרום להן להירתע? ■ עם האתגר הזה יצאו לדרך משרד הפרסום ענבר-מרחב וחברת רקיט בנקיזר ■ התוצאה: קליפ ויראלי של להקת בנים עם שיר שלא הותיר אף אחד אדיש

ענת ביין-לובוביץ' 14.06.2015

קמפיין החודש באפריל: "כולם דומים מתחת לבגדים" של פוקס

ביום שאחרי בר רפאלי החליטו בפוקס לא להמר על פרזנטורית אחרת, אלא להתבסס על אסטרטגיית הבייסיק ולהוסיף לה ערך רגשי

ענת ביין-לובוביץ' 07.05.2015

קמפיין החודש של מארס: הפרסומת הבינלאומית של אבן קיסר

בענף הפרסום רגילים שהלקוח מגיש בריף, ואחרי כמה שבועות כבר יש קמפיין באוויר ■ במקרה של אבן קיסר, שביקשה קמפיין שיתאים גם לחו"ל, העבודה נמשכה כשנה ויצרה פרסומת מיוחדת שצולמה כולה ממצלמת רחף

ענת ביין-לובוביץ' 19.04.2015

קמפיין החודש של פברואר: סלקום TV בכיכובו של "משיח"

הצורך להשיק מוצר שלא קיים בשוק הטלוויזיה הישראלי; החשש מתגובת הוט ו-yes; והבחירה הלא שגרתית בקומיקאי אודי כגן שמגלם את דמותו של "משיח" ■ כל ההתלבטויות מאחורי הקלעים של קמפיין סלקום TV

ענת ביין-לובוביץ' 10.03.2015

קמפיין החודש: "קליק לייבל" בכיכובו של פרופ' עמוס רולידר

פרופ' רולידר הצליח, בעזרת הומור עצמי, לשמור על ערכי המותג "קליק" ומצד שני לייחד אותו לקהל יעד מבוגר ■ סמנכ"לית השיווק של יוניליוור ומנכ"ל משותף בראובני-פרידן חושפים את ההחלטות מאחורי הקלעים של הקמפיין

ענת ביין-לובוביץ' 08.02.2015