רווחיה הרבעוניים של קרסו עלו ב-2.5% והתקרבו ל-64 מיליון שקל ■ אצל דלק רכב המגמה במכירות המכוניות מעורבת, אולם השיפור בשורה התחתונה ניכר
וגם: מי חגגו את כניסתה של קרסו מוטורס למדד ת"א-90 ות"א-125?
הסיבה העיקרית לצניחה המתמשכת במניית יבואנית הרכב קרסו מוטורס בתקופה האחרונה היא אכזבה מדוחות הרבעון הראשון אבל התעמקות בתוצאות הכספיות כולן - לא רק בשורה התחתונה - מגלה שתגובת המשקיעים נעדרת הצדקה
בעקבות המהלך שיעור החזקות הציבור ביבואנית הרכב יעמוד על לפחות 30%, מה שיאפשר למניה להיות מועמדת להיכלל במדדי ת"א 90 ות"א 125
זאת בשל חולשת האירו ולמרות המשך צמיחת המכירות והגדלת נתח השוק ■ המתחרה דלק רכב המשיכה לסבול מחולשה במכירות מאזדה, ש"הדביקה" גם את המותג פורד
הרכב, עם הנעה קדמית, מצויד במערכת ההנעה של רנו מגאן ■ מנוע בהספק 110 כ"ס מייצר מומנט של 25 קג"מ ■ הגרסה המאובזרת, שעולה כ-107 אלף שקל, מצוידת גם במערכת מולטימדיה עם ניווט, חישוקים קלים ועוד
הגולף עברה מתיחת פנים קלה, שכוללת פנסים וגושים חדשים ותא הנוסעים עודכן ■ השינוי המרכזי הוא באבזור
רווחי עתק לשתי היבואניות בשנה שעברה: דלק רכב הרוויחה 370 מיליון שקל, ואילו קרסו הרוויחה 243 מיליון שקל ■ השתיים חילקו דיבידנדים שמנים
UMIאגדדוחות כספייםדלק רכביבוא רכבמיזוגים ורכישותמכונית חשמליתצ'רי (CHERY)רכב סינישוק הרכב