הכלכלן הראשי באוצר מנתח בסקירה השבועית את נתוני הצמיחה שפרסמה החודש הלמ"ס, ומדגיש כי מנועי הצמיחה המרכזיים ב-2016 היו רכישה מוגברת של כלי רכב ושדרוג מפעל אינטל ■ "מגמה זו בישראל לא צפויה להימשך זמן רב, וכך גם השפעותיה על הצמיחה"
כמה מילים על המספרים מאחורי היקף האשראי לרכישת רכב בישראל
כך עולה מנתונים שמסר ל"גלובס" בנק ישראל ■ הנתון אינו כולל אשראי חוץ-בנקאי של יבואנים וגורמים עצמאיים ■ גורם בכיר בענף: "זה עדיין אחוז קטן ממצבת כלי הרכב"
המהפכה הצרכנית החשובה ביותר בענף הרכב החדש בארץ לא מחכה לרגולטור אלא מגיעה בחסות האינטרנט ■ האם ניתן יהיה לחנך את הצרכן הישראלי לוותר על "מישוש פיזי" של הרכב באולם התצוגה?
המשנה למנכ"ל איגוד לשכות המסחר: "פוליטיקאי שיציג רפורמה מעשית להורדת יוקר המחיה בתחום הרכב יוכל לנצח את הבחירות"
אם לא יחולו שינויים של הרגע האחרון, ב-1 בינואר 2015 יעבור מיסוי הרכב הסביבתי בישראל להילוך אחורי ■ הטבות "המס הירוק" יפחתו, במקביל לעליית מחירי הרכב העממי, וכלי הרכב ההיברידיים יספגו מכה כפולה
שיקולי הרכישה של ציי הרכב בישראל שייכים לעבר. האם זה ישתנה במחצית השנייה של 2014?
מימון "עמוק" מאפשר לשדרג בקלות לרכב חדש, אך יש בו סיכון ופוטנציאל להפסיד לא מעט כסף
לכל רכב חדש שיוצא לשוק יש מחזור חיים די קבוע לאחר השקתו, ולכן רכישה מיד עם ההשקה היא לעיתים הימור ■ כיצד נמנע או לכל הפחות נאט את ירידת ערכו בעת המכירה?
מצבה העגום של הכלכלה המקומית מחייב רציונליזציה בהחלטות רכישת הרכב
השנה התשובה מסובכת במיוחד מכיוון שהיא נוגעת לא רק לצרכנות ולערכים כלכליים אלא גם לפוליטיקה
בזה אחר זה מציעים יבואני הרכב מבצעים וימי מכירות "מיוחדים", שהופכים את המחירון ללא רלבנטי עם הנחות של 5%-10% ■ מאחורי הקלעים של מבצעי הרכב
הרוכשים, שצפויים לתבוע את בנק הפועלים השבוע, טוענים כי הבנק העביר לחברה את כספי ההלוואות שלקחו ממנו לצורך רכישת הרכבים, ללא אישורם ■ "שילמנו ולא קיבלנו את הרכב"
שוק הרכב הקשה מוליד שלל הטבות יצירתיות ■ מה מסתתר מאחורי האותיות הקטנות ולמה שווה דווקא להתעקש על "הנחה ביד"
ב-2010 הסתכם יבוא המכוניות הפרטיות ב-224,212 לעומת 172,459 מכוניות שיובאו ב-2009 ■ כמות יבוא הסיגריות עלתה בשנה החולפת ב-1.4%
הלוואותטסלהיבוא רכבמימון ישירמכונית חשמליתעבודה בימי קורונהרכברכב חדשרכב משומששוק הרכב