בכנס השירות של ישראל בשיתוף מזרחי טפחות, התגאה שר הפנים בהעלאת הארנונה השנה ואמר: "יש לנו מחויבות ליציבות הכלכלית של השלטון המקומי" • על הטמעת שירותים דיגיטליים לציבור אמר ארבל: "יש הרבה שחקנים שחוששים מזה. תמיד יש חשש במשרדי הממשלה מסוגיות של פרטיות"
הממשלה החליטה לייעל את השירותים שהיא נותנת, ולהפוך אותם לדיגיטליים • אבל למרות עבודה של שנים, היעדים עדיין נראים רחוקים • מדור "המוניטור" של גלובס והמרכז להעצמת האזרח עוקב אחרי מתן מענה ממשלתי דיגיטלי לתושבים ולעסקים
OECDארנונה בירוקרטיההמוניטורכנס השירות של ישראלממשלת ישראלמשה ארבלמשרד הפניםשירות לקוחותתקציב המדינה