כנס השירות של ישראל

 
משתתפי הכנס / צילום: כדיה לוי

התמונות, הרגעים והזוכים: תמונות מכנס השירות של ישראל

בכירים ובכירות במגזר העסקי ובמגזר הציבורי השתתפו בכנס השירות של ישראל, שגלובס ערך השנה לראשונה, בשיתוף מזרחי טפחות • הכנס שם במרכז את המגמות ואת המחקרים העדכניים בתחום השירות, ובסופו נחשפו תוצאות סקר ראשון מסוגו, שהוקדש לתפיסות הצרכניות לגבי שירות ודירג חברות וארגונים בשש קטגוריות

שירות גלובס 27.03.2025
דרור רוסמן, אורן כהן בוטנסקי, ליטל וקסלר ואבי זיתן, בפאנל משותף / צילום: יוסי כהן

מבזק, דרך אל על ועד כאל: איך בונים חוויית לקוח ב-360 מעלות

בפאנל שהתקיים בכנס השירות של ישראל בשיתוף מזרחי טפחות, סיפר סמנכ"ל חטיבה פרטית בבזק דרור רוסמן כי למעלה מ-85% מהפניות הטכניות המגיעות כיום לחברה נפתרות כבר במעמד השיחה הטלפונית • ליטל וקסלר, המשנה למנכ"ל כאל, טענה כי "החוויה של הלקוח ושל העובד צריכה להיות זהה" • אורן כהן בוטנסקי, סמנכ"ל שירות באל על, אמר כי "הבעלים אמר לנו שאנחנו לא חברת תעופה שמספקת שירות, אלא חברת שירותים שמספקת תעופה" • ומומחה השיווק אבי זיתן העריך כי הבינה המלאכותית תסייע לנציגי השירות, אך לא תחליף את המענה האנושי

עמירם גיל 27.03.2025
שר הפנים משה ארבל / צילום: כדיה לוי

שר הפנים משה ארבל: "אין דיפ-סטייט במדינה"

בכנס השירות של ישראל בשיתוף מזרחי טפחות, התגאה שר הפנים בהעלאת הארנונה השנה ואמר: "יש לנו מחויבות ליציבות הכלכלית של השלטון המקומי" • על הטמעת שירותים דיגיטליים לציבור אמר ארבל: "יש הרבה שחקנים שחוששים מזה. תמיד יש חשש במשרדי הממשלה מסוגיות של פרטיות"

אורן דורי 27.03.2025 33
אליה יוספיאן, ממייסדי וולט ושירות לקוחות החברה בישראל / צילום: כדי לוי

אליה יוספיאן, ממייסדי וולט בישראל: "הלקוחות באים בשביל השירות, לא בשביל סופר או פיצה"

אליה יוספיאן, ממייסדי וולט בישראל וכיום סמנכ"ל התפעול של החברה, הרצה בכנס השירות של ישראל בשיתוף מזרחי טפחות • יוספיאן חשף את שלושת העקרונות שמנחים את וולט במתן שירות - זמן, ודאות ורגש - והסביר את החשיבות של קשר שוטף עם הלקוחות

סתיו ליבנה 27.03.2025
תרי ישכיל, סמנכ''לית השיווק של בנק מזרחי טפחות / צילום: כדיה לוי

סמנכ"לית השיווק של מזרחי טפחות: "העברנו לבנקאים שלנו אימוני אמפתיה"

בכנס השירות של ישראל בשיתוף מזרחי טפחות, דיברה תרי ישכיל על אתגרי השירות בעולם רווי דיסאינפורמציה וחוסר אמון צרכני • היא סיפרה על השחיקה של נותני השירות ועל האופן בו הבנק נעזר בטכנולוגיה כדי לפתח אמפתיה בקרב הבנקאים • ישכיל: "אנחנו חיים בעולם משובש, בואו נהיה קודם כל בני אדם"

סתיו ליבנה 27.03.2025
פרופ' רוני גמזו, יו''ר מגדל אחזקות ביטוח ופיננסים, בכנס השירות של ישראל / צילום: כדיה לוי

פרופ' רוני גמזו: "שירות מתחיל מהמנהל, וזה זהה באיכילוב ובמגדל"

בכנס השירות של ישראל בשיתוף מזרחי טפחות, הסביר פרופ' רוני גמזו, יו"ר מגדל, למה שירות נמצא בראש סדר העדיפיות - גם בבית חולים וגם בחברת ביטוח • הוא טען שמנכ"ל צריך להרגיש לא בנוח כשהארגון שלו לא מספר 1, אמר ש"מנהל צריך להיות רול מודלינג לשירות", והכריז: "מגדל מתחייבת להכניס כלי AI לסוכנים וללקוחות עד סוף השנה"

סתיו ליבנה 27.03.2025
ניר הורוביץ, מנכ''ל Terminal X / צילום: כדיה לוי

מנכ"ל טרמינל X, ניר הורוביץ: "לא תמיד צריך לשאול את הלקוחות לגבי חדשנות. צריך פשוט לעשות"

בכנס השירות של ישראל בשיתוף מזרחי טפחות, ציין מנכ"ל אתר האופנה המוביל בישראל כי "הלקוחות הכי טובות שלנו הן אלה שמחזירות מוצרים ושמגישות לנו תלונות" • עוד אמר הורוביץ כי מודל האספקה מהיום למחר שהשיקה טרמינל X חייב "חינוך של המפיצים"

עמירם גיל 27.03.2025
שחר מרקוביץ', שותף במקינזי ישראל, בכנס השירות של ישראל / צילום: כדיה לוי

שחר מרקוביץ': "ה-AI תביא לקפיצת מדרגה בשירות עוד השנה"

מרקוביץ', שותף במקינזי ישראל, אמר היום בכנס השירות של ישראל בשיתוף מזרחי טפחות כי הבינה המלאכותית הגנרטיבית היא "טכנולוגיה מהפכנית שתיתן קפיצת מדרגה לנציגי השירות" • לדבריו, "זו הטכנולוגיה שהבשילה הכי מהר אי-פעם, והיא רק מחכה שתטמיעו אותה בארגון שלכם"

אורן דורי 27.03.2025
משה לארי, מנכ''ל בנק מזרחי טפחות, בכנס השירות של ישראל / צילום: כדיה לוי

משה לארי, מנכ"ל מזרחי טפחות: "אי-ציות לבג"ץ הוא קו אדום שאסור לנו לחצות"

מנכ"ל בנק מזרחי טפחות משה לארי אמר בכנס השירות של ישראל כי "טובת המדינה, חוסנה ועתידה מחייבים אמירה ברורה מכל הצדדים: אין ולא תהיה הפרה של צו בית משפט" • "אם לא הייתה המלחמה החיצונית, איפה היינו כלכלית? להערכתי, במקום הרבה יותר טוב וגבוה. בתקציב 2025 אין שום בשורה למשק הישראלי"

גלית חתן 27.03.2025 46
אלונה בר און, מו''ל גלובס, בכנס השירות של ישראל / צילום: כדיה לוי

אלונה בר און: "שירות בעיתונות זה הרבה יותר מזמני הפצה, זה ענייניות, דיוק ושקיפות"

מו"ל גלובס תיארה בכנס השירות של ישראל בשיתוף מזרחי טפחות את השפל באמון כלפי התקשורת בישראל ובארה"ב, והצביעה על הפתרון: "איזון, שקיפות ודיוק בקבלת החלטות תוכן" • עוד ציינה בר און כי נתוני החשיפה מלמדים על כך שהקוראים מברכים על ההפרדה בתקשורת בין עובדות לדעות

עמירם גיל 27.03.2025

כנס השירות של ישראל יוצא לדרך: המגמות, המחקרים והחברות שפיצחו את השיטה

הכנס, שנערך השנה בפעם הראשונה בשיתוף בנק מזרחי טפחות, שם במרכז את המגמות והמחקרים העדכניים בתחום שירות הלקוחות • בכנס ייחשף סקר ראשון מסוגו, שנערך ע"י גלובס, vמדרג חברות וארגונים בשישה תחומים נבחרים

שירות גלובס 27.03.2025

   1   

   נמצאו 11 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1