סביבת העבודה הביתית מרחוק יכולה להפוך נוחה יותר לעובדים ואף לשחרר אותם במצבים שונים מהתלות בתמיכה בעת תקלה • זאת באמצעות פתרונות וירטואליזציה, ניטור ואנליזה, המתאימים לעידן הנוכחי של ריחוק מהמשרד ומאפשרים עבודה שוטפת
מי הם התפקידים כפויי הטובה ומדוע, ומה ניתן לעשות כדי למזער את הסיכונים הכרוכים בהם, בפרט בימי קורונה כשרבים עובדים מרחוק
ועדי העובדים וההסתדרות מנהלים מגעים עם הנהלות חברות התקשורת למציאת פתרון לעובדה שפעילות המכירות והשירות כמעט ונעצרה כליל ולכן הערכה היא שלא יהיה מנוס מחל"ת
עובדי מקצוע התמיכה, ברמות הטיפול השונות, מרוויחים 8-11 אלף שקל בחודש אם אין להם ניסיון ■ עובד מנוסה ברמת טיפול 4-5 כבר משתכר 21-24 אלף שקל בחודש
ועידות מקוונות הפכו לצורת עבודה מקובלת בארגונים גדולים וקטנים ■ אתם לא צריכים להסתפק יותר ברמת האיכות של Skipe, וגם לא לשבור את הבנק כדי להקרין סמכותיות בעולם
ITTeraSkyVMwareVoIPעבודה מהביתשיחות וידאו (וידאו קונפרנס)שיחות ועידה