תמיכה טכנית

כתבות אחרונות

 
עבודה מהבית. את תקלות התקשורת יכול איש ה-IT לפתור כיום באופן יזום, מבלי שהעובד אפילו יבחין שטיפלו במחשב / צילום: Adobe Stock

תמיכת IT מהבית: כך ניתן להתגבר על תקלות במחשבי העובדים בקלות ובמהירות

סביבת העבודה הביתית מרחוק יכולה להפוך נוחה יותר לעובדים ואף לשחרר אותם במצבים שונים מהתלות בתמיכה בעת תקלה • זאת באמצעות פתרונות וירטואליזציה, ניטור ואנליזה, המתאימים לעידן הנוכחי של ריחוק מהמשרד ומאפשרים עבודה שוטפת

נתן סטולרו 27.07.2021
עובדי התמיכה בארגונים לרוב לא זוכים לתמיכה והערכה / צילום: Shutterstock, Shutterstock

"אף אחד לא אוהב אותך": התפקיד הכי כפוי טובה בעולם העבודה

מי הם התפקידים כפויי הטובה ומדוע, ומה ניתן לעשות כדי למזער את הסיכונים הכרוכים בהם, בפרט בימי קורונה כשרבים עובדים מרחוק

אורנה רודי 10.12.2020
שוק הסלולר / צילום: שאטרסטוק

הערכות: אלפי עובדים בשוק התקשורת ייצאו לחופשה ללא תשלום

ועדי העובדים וההסתדרות מנהלים מגעים עם הנהלות חברות התקשורת למציאת פתרון לעובדה שפעילות המכירות והשירות כמעט ונעצרה כליל ולכן הערכה היא שלא יהיה מנוס מחל"ת

גד פרץ 15.03.2020
קריירה ראיון עבודה / צילום: thinkstock

כמה מרוויחים העובדים הנעלמים של ענף ההיי-טק?

עובדי מקצוע התמיכה, ברמות הטיפול השונות, מרוויחים 8-11 אלף שקל בחודש אם אין להם ניסיון ■ עובד מנוסה ברמת טיפול 4-5 כבר משתכר 21-24 אלף שקל בחודש

שירי דובר 10.12.2015

ועידן: כל שירותי הועידה מנוהלים במודל On Demand

ועידות מקוונות הפכו לצורת עבודה מקובלת בארגונים גדולים וקטנים ■ אתם לא צריכים להסתפק יותר ברמת האיכות של Skipe, וגם לא לשבור את הבנק כדי להקרין סמכותיות בעולם

יהודה אלידע 02.09.2012