הערכות: הרווח התפעולי ממכירת המכשירים לחברות הסלולר עומד על 300-250 מיליון שקל ■ היקף ההתקשרויות השנתי בין החברות מקבוצת בזק לבין החברות מקבוצת 012 סמייל מוערך בכ-745 מיליון שקל
קרן ההשקעות בראשות צבי יוכמן השקיעה בעבר בספקית האינטרנט נטוויז'ן, עד שיצאה ממנה ב-2007 ■ גורמים המקורבים לסקיי אישרו כי 012 סמייל ו-yes הן השקעות שהחברה היתה מעוניינת לבחון
כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"גלובס", דרהי פנה למספר בנקים ישראליים על מנת לבדוק אפשרויות למימון עסקה אפשרית לרכישת 012 סמייל או חברת הסלולר מירס
המותג בזק בינלאומי הוביל בשבוע החולף גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-132 אלף דולר
פרטנר הביעה עניין ברכישת 012 סמייל מספר פעמים בעבר, עוד בטרם נכנסה להשקעות כדי להפוך לחברת ISP
צלרמאיר, המושך בחוטים בעסקת בזק, משוכנע כי עסקת הענק תעשה טוב לא רק לשאול אלוביץ' ■ לא רק שהוא יכול כעת לאיים על שלטונו הבלעדי של נוחי דנקנר בשוק המקומי, אלא אף להביא לארץ משקיעים זרים רבים
סמייל נדרשת להחזיר לחברה האם שלה את ההלוואה בתוך 9 חודשים ■ ההלוואה הנוכחית באה במקביל להלוואה שניתנה ע"י החברה האם של אינטרנט זהב, יורוקום תקשורת, בסך 1.2 מיליארד שקל
אקספון מציעה תעריפים זולים למי שמוותר על תמיכה טכנית, אך במהירויות 1.5 ו-2.5 מגה 012 סמייל לא פחות אטרקטיבית, ובמהירות 5 מגה העסקה עם בזק בינלאומי משתלמת ■ בכל מקרה שווה להתמקח כדי להשיג הנחות
זאת בעקבות עסקת בזק ■ באי.די.בי לא רוצים להישאר מאחור לאור גיבוש קבוצות התקשורת בשוק
בתוך כך פוחתים הסיכויים שפלאפון תתמודד במכרז מירס: בסביבת שאול אלוביץ' חוששים כי פלאפון תלך למאבק משפטי מול הרגולטור בטרם הושלמו השיחות עימו על התנאים לרכישת בזק
מדובר במכרז לתקופה של 3 שנים, בו השתתפו 013 נטוויז'ן ו-012 סמייל ■ עד היום שימשה נטוויז'ן כספקית אינטרנט לכ-6,000 סטודנטים, ועם הזכייה תהפוך בזק בינלאומי לספקית האינטרנט הבלעדית של האוניברסיטה
בארה"ב פונים לציבור לשם שמירת ניטרליות באינטרנט - ובישראל המחוקק מנומנם
ל"גלובס" נודע כי גם אילן בן-דב הביע התעניינות ב-012 סמייל בשיחת טלפון עם סטלה הנדלר, מנכ"לית 012 סמייל, בה הם שוחחו על האפשרות לרכוש את החברה תמורת 1-1.2 מיליארד שקל
לפי הערכות, התפקיד יקשה על אלוביץ' לנהל את עסקיו האחרים ■ לא צפויים שינויים פרסונליים נוספים בצמרת הניהולית של קבוצת בזק - כל ההנהלה התבקשה להישאר בתפקיד ■ בניגוד לפרסומים, ההערכה היא כי סטלה הנדלר לא תרצה לעזוב את החברה
מותג האופנה לי קופר מוביל השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-130 אלף דולר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון של אדלר-חומסקי, שהגיעה לראש דירוג הפרסומות הזכורות, היא המושקעת ביותר השבוע מבחינת זמן מדיה
גד פרץדוחות כספייםהוטהטעיית צרכניםחברות סלולרחיים רומנומשרד התקשורתסלקוםפרטנרתביעה ייצוגית