עד גיל 40 הספיק רן הר נבו להקים סטארט-אפ שבישר את מהפכת הווידיאו ברשת ולמכור אותו ל-AOL, להתמנות לנשיא החברה ולהוביל אותה למכירת הענק שלה לחברת ורייזן ■ עכשיו הוא מתכונן למהפכה הבאה
הר נבו כתב בבלוג שלו כי הוא מתכנן לחזור לעולם היזמות מתוך געגוע ■ "אני גאה במיוחד על כך שהקמנו בישראל מרכזי הפיתוח המעסיקים כיום כ100 איש ושותף למה שנחשב כיום מנוע צמיחה בחברה"
הר נבו כיהן עד היום כסמנכ"ל בכיר בתחום הווידיאו וכעת יוביל את אסטרטגיית החברה בתחום ■ מרכז הפיתוח הישראלי, שמבוסס על רכישת חברת 5min שהקימו הר נבו, חנן לשובר וטל סימנטוב, יגייס 40 עובדים
זאת בעקבות רכישת 5min ■ כ-57 מיליון גולשים שונים בארה"ב צפו בווידיאו באחד מהנכסים של AOL במהלך חודש מארס, כשמספר צפיות הווידיאו הסתכם ב-284 מיליון
במסגרת ההסכם תיישם פובליסיס כלי פרסום דיגיטליים חדשים של ADTECH ■ דירק פרייטאג, סמנכ"ל AOL, מסביר ל"גלובס" מדוע החברה רכשה את "הפינגטון פוסט", 5min וטק קראנץ'
מי שיאתגר את התפיסה השיווקית שלו יתמודד טוב יותר עם תנאי השוק המשתנים
רן הר-נבו, מנכ"ל 5min, שנמכרה ל-AOL בתמורה ל-65 מיליון דולר, דיבר לראשונה מאז המכירה בכנס TWS 2010: "קרנות ההון סיכון הישראליות אמרו שאנחנו לא מבינים"
(עדכון) - עוד אקזיט ישראלי: AOL רוכשת את 5min ב-65 מיליון דולר ■ קטש הוא מהמשקיעים הראשונים בחברה ■ ל-5min מאגר של כ-200 אלף קטעי וידיאו עם 110 מיליון צפיות בחודש
את ההשקעה בחברה הובילה המשקיעה החדשה - קרן גלובספאן קפיטל ■ המנכ"ל, רן הר-נבו, ל"גלובס": "האמירה שפרסום בווב 2.0 לא עובד, היא תלושה מהמציאות. כשנותנים ערך למפרסם, זה עובד