5Min

5min
חברת סטארט-אפ ישראלית

כתבות אחרונות

 
 רן הר נבו / צילום: אופיר קדמי

עשה אקזיט של 65 מ' ד' - ויוצא להציל את תעשיית המוזיקה

עד גיל 40 הספיק רן הר נבו להקים סטארט-אפ שבישר את מהפכת הווידיאו ברשת ולמכור אותו ל-AOL, להתמנות לנשיא החברה ולהוביל אותה למכירת הענק שלה לחברת ורייזן ■ עכשיו הוא מתכונן למהפכה הבאה

לי-אור אברבך, ניו-יורק 21/10/2015

הישראלי הבכיר ב-AOL, רן הר נבו, עוזב לסטארט-אפ חדש

הר נבו כתב בבלוג שלו כי הוא מתכנן לחזור לעולם היזמות מתוך געגוע ■ "אני גאה במיוחד על כך שהקמנו בישראל מרכזי הפיתוח המעסיקים כיום כ100 איש ושותף למה שנחשב כיום מנוע צמיחה בחברה"

רועי גולדנברג 07/10/2014

רן הר נבו ימונה לנשיא חטיבת הווידיאו העולמית של AOL

הר נבו כיהן עד היום כסמנכ"ל בכיר בתחום הווידיאו וכעת יוביל את אסטרטגיית החברה בתחום ■ מרכז הפיתוח הישראלי, שמבוסס על רכישת חברת 5min שהקימו הר נבו, חנן לשובר וטל סימנטוב, יגייס 40 עובדים

רועי גולדנברג 23/10/2013

AOL הפכה לאתר הווידיאו השני בפופולריות שלו בארה"ב

זאת בעקבות רכישת 5min ■ כ-57 מיליון גולשים שונים בארה"ב צפו בווידיאו באחד מהנכסים של AOL במהלך חודש מארס, כשמספר צפיות הווידיאו הסתכם ב-284 מיליון

נועה פרג 14/04/2011

ADTECH מקבוצת AOL חתמה הסכם עם פובליסיס ישראל

במסגרת ההסכם תיישם פובליסיס כלי פרסום דיגיטליים חדשים של ADTECH ■ דירק פרייטאג, סמנכ"ל AOL, מסביר ל"גלובס" מדוע החברה רכשה את "הפינגטון פוסט", 5min וטק קראנץ'

נועה פרג 12/04/2011

האמא היהודיה של מק'גיוור

מי שיאתגר את התפיסה השיווקית שלו יתמודד טוב יותר עם תנאי השוק המשתנים

יובל לב 21/11/2010

"הקרנות לא הבינו בווידיאו באינטרנט ולכן לא השקיעו בנו"

רן הר-נבו, מנכ"ל 5min, שנמכרה ל-AOL בתמורה ל-65 מיליון דולר, דיבר לראשונה מאז המכירה בכנס TWS 2010: "קרנות ההון סיכון הישראליות אמרו שאנחנו לא מבינים"

נועה פרג 18/10/2010

האקזיט של 5min: עודד קטש ישלשל לכיסו מאות אלפי דולרים

(עדכון) - עוד אקזיט ישראלי: AOL רוכשת את 5min ב-65 מיליון דולר ■ קטש הוא מהמשקיעים הראשונים בחברה ■ ל-5min מאגר של כ-200 אלף קטעי וידיאו עם 110 מיליון צפיות בחודש

נועה פרג 28/09/2010

שיעור קצר בגיוס: 5min קיבלה השקעה של 7.5 מיליון דולר

את ההשקעה בחברה הובילה המשקיעה החדשה - קרן גלובספאן קפיטל ■ המנכ"ל, רן הר-נבו, ל"גלובס": "האמירה שפרסום בווב 2.0 לא עובד, היא תלושה מהמציאות. כשנותנים ערך למפרסם, זה עובד

‎‎נועה פרג‏ 23/07/2009