AOL הפכה לאתר הווידיאו השני בפופולריות שלו בארה"ב

זאת בעקבות רכישת 5min ■ כ-57 מיליון גולשים שונים בארה"ב צפו בווידיאו באחד מהנכסים של AOL במהלך חודש מארס, כשמספר צפיות הווידיאו הסתכם ב-284 מיליון

AOL, חברת האינטרנט האמריקנית, היא אתר הווידיאו השני בגודלו בארה"ב - כך עולה מדוח חדש של חברת המחקר קומסקור.

על-פי הנתונים, 57 מיליון גולשים שונים בארה"ב צפו בווידיאו באחד מהנכסים של AOL במהלך חודש מארס, כשמספר צפיות הווידיאו הסתכם ב-284 מיליון.

בראש הטבלה נמצאת גוגל, שבבעלותה אתר שיתוף קובצי הווידיאו YouTube, שמשך אליו במארס 143 מיליון גולשים שונים בארה"ב, ורשם קרוב ל-2 מיליארד צפיות וידיאו.

במקום השלישי נמצאת יאהו עם 56 מיליון גולשים שונים בחודש, ואחריה מיקרוסופט עם 53 מיליון גולשים שונים בחודש. פייסבוק מדורגת במקום השישי עם 48 מיליון גולשים שונים בחודש ו-185 מיליון צפיות וידיאו.

AOL, המנוהלת על-ידי טים ארמסטרונג, זינקה במארס מהמקום השביעי למקום השני מבחינת כמות צפיות הווידיאו. אחד ההסברים לכך הוא שינוי באופן המדידה של קומסקור, אך נראה כי להצלחה יש גם הסבר עם צד ישראלי.

לפני כחצי שנה AOL רכשה את הסטארט-אפ הישראלי 5min תמורת 65 מיליון דולר, ובחודשים האחרונים מתבררת הסיבה האמיתית לרכישה. min5 הקימה מאגר של סרטוני וידיאו הדרכתיים וקצרים, במטרה לסייע לאתרים ברשת להגדיל את היצע תוכני הווידיאו שיש להם.

הרכישה אפשרה ל-AOL להגדיל באופן משמעותי את מאגר קטעי הווידיאו שהיא מציעה לגולשיה, מה שעתיד להיתרגם גם ברמת ההכנסות מפרסום בווידיאו.