חברת המשקאות תתחיל לשווק את משקה האנרגיה גם בקפריסין ■ בטמפו, שבשליטת ז'ק בר והיינקן, לא חושפים את המספרים במסגרת ההסכם: "תמורת ההפצה תהיה XL זכאית לשיעורים מסוימים מהרווח, כפי שהוגדר"
שוק המשקאות רשם ב-2010 גידול של 10.6% ל-4.38 מיליארד שקל ■ קוקה-קולה הוא המותג הנמכר ביותר, אחריו פריגת ונביעות ■ המותגים הבולטים בצמיחה במכירות: שוופס וגולדסטאר
מכירות טמפו משקאות הסתכמו ב-9 החודשים הראשונים של 2010 בכ-763.4 מיליון שקל, לעומת 628.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של כ-22%
חברת הפרסום הצעירה, שמתמחה בניו-מדיה, שלחה לפסטיבל הפרסום בקאן עבודה של מותג בגדי-הים פלפל - אך לא עלתה לגמר התחרות
על התקציב של מותג משקאות האנרגיה התמודדו משרדי הפרסום של טמפו: מקאן-אריקסון, גליקמן-נטלר-סמסונוב וגיתם ■ היקף התקציב מוערך בכ-3 מיליון דולר
מסתמן כי גליקמן-נטלר-סמסונוב זכה בתקציב הפרסום של משקה האנרגיה XL במכרז שנערך בין משרדי הפרסום של טמפו ■ מתחילת השנה הושקעו בפרסום XL כ-6.8 מיליון דולר במחירי מחירון
לטענת חברת משה סידס, XL שיווקה את משקה האנרגיה בישראל גם באמצעות יבואנים אחרים
בעקבות העברת ההפצה של משקה האנרגיה לחברת טמפו, יתמודדו 3 המשרדים המטפלים בתקציבי טמפו על תקציב הפרסום של XL, המוערך בכ-2.5 מיליון דולר
זאת על חשבון רד בול ■ המותג XL ממשיך להוביל את השוק ומחזיק כמחצית מהנתח הכספי בקטגוריה כולה
המהדורה יוצרה במיוחד עבור ישראל בקו ייצור מיוחד בהולנד וקיבלה את אישור הרבנות הראשית בהולנד והרבנות הראשית בישראל
על התקציב, המוערך בהיקף של מיליון דולר בשנה, התמודדו גם מקאן-אריקסון, אדלר-חומסקי, באומן-בר-ריבנאי ומשרדים נוספים
המשרד מטפל מאז תחילת 2008 בכל תקציבי הפרסום בעלי הזיקה הצעירה של סידס, ביניהם: סניקרס, טוויקס, באונטי מארס, באלזן, ומותג הסוכריות PEZ
ווסטהאם יונייטד, שאיבדה בחודש שעבר את ספונסר החולצה שלה שהכניס למועדון 5 מיליון ליש"ט, מצאה נותנת חסות חדשה: חברת ההימורים SBOBET שתשלם לה 2.5 מיליון ליש"ט עד תום העונה הבאה
מקאן-אריקסון גבר במכרז של XL על בר-ריבנאי, אך באומן מצידו גבר על מקאן בהתמודדות על תקציב הפרסום של אירוקה
בשלבים מוקדמים של המכרז נערכו פגישות גם עם משרדי הפרסום יהושע TBWA ואדלר-חומסקי&ורשבסקי
חברת XL נכנסה לשוק הישראלי בשנת 2004, והיא משווקת כיום בלמעלה מ-5,000 נקודות מכירה, כולל מקומות בילוי וברים תחום משקאות האנרגיה בישראל נהנה בשנים האחרונות מצמיחה דו-ספרתית מדי שנה