GREY

כתבות אחרונות

 
חנות של איל מקיאג' / צילום: דניאל ישראל

האקזיט של לואי ויטון בחברת האיפור הישראלית

הקרן של מותג היוקרה לואי ויטון השקיעה לפי שווי של 95 מיליון דולר באודיטי טק (איל מקיאג'), ובמימוש האחרון העלתה את הרווח מההשקעה למאות מיליוני דולרים • מועדון רביעי של GREY נפתח בפארק עתידים בהשקעה של 9 מיליון דולר, וקבוצת אשטרום מאמצת את בה"ד 1 • אירועים ומינויים

שירי חביב-ולדהורן וגלית חתן 17.11.2024
אילן צינמן פורש מחברת אאוטבריין / צילום: נועם גלאי

אילן צינמן מצטרף לחברת גריי קונטנט מקבוצת אדלר-חומסקי

צינמן, שימונה למשנה למנכ"ל, היה מנהל הפיתוח העסקי של אאוטבריין ■ לאחרונה רכשה קבוצת אדלר-חומסקי מניות בחברת הדיגיטל go אינטראקטיב

ענת ביין-לובוביץ' 05.09.2016

הסיפור המלא: למה ראובן אדלר מכר את חלקו במשרד הפרסום שלו?

במקום למכור את מניות אדלר-חומסקי ל-grey העולמית, בסופו של דבר התרחשה עסקה - אבל בין אנשי המשרד ■ אייל חומסקי רצה להמשיך במשרד, אך ראובן אדלר כבר היה בשל לאקזיט

ענת ביין-לובוביץ' 16.09.2010

אדלר יוצא מאדלר-חומסקי: ימכור את חלקו לשותפים בכ-80 מיליון שקל

‎ימכור בהדרגה את חלקו לשותפים ויישאר יו"ר פעיל ‏‎■‎‏ העסקה משקפת למשרד שווי של 190-230 מיליון שקל ‏‎■‎‏ אייל חומסקי, המחזיק ב-40%, ימשיך להיות השותף הבכיר במשרד

ענת ביין-לובוביץ' 14.09.2010

המודל של אדלר-חומסקי לסטארט-אפים: ייעוץ, שיווק והפצה תמורת אחזקות

בזמן שסטארט-אפים מחפשים מקורות מימון, צצים מודלים חדשים שמציעים להן מגוון שירותים ■ גריי אינטראקטיב מקבוצת אדלר-חומסקי הקים את חברת G-Factor, שמציעה מודל הכולל ייעוץ בשיווק, הפצה ולעתים גם מימון

נועה פרג 06.08.2009

נפטר אבשלום הרצוולף, שותף ומבכירי משרד הפרסום אדלר-חומסקי

בין יתר תפקידיו עסק הרצוולף בשיתוף-הפעולה עם רשת הפרסום GREY ובניהול כל התקציבים הבינלאומיים של המשרד, והיה מחלוצי הפרסום באינטרנט בישראל

אורי לברון 30.04.2009