חברה העוסקת בשיווק דיגיטלי מבוסס ביצועים
כשנתיים לאחר שהסוכנות שהקים נרכשה ע"י קיי לוג'יק, מקס שצ'רבקוב סוגר מעגל וחוזר לקבוצת מקאן • ינהל את יחידת הפקטורי המספקת שירותי קריאייטיב וסטודיו דיגיטליים לכל זרועות הקבוצה
קסטרו השיקה קמפיין פרסום, הראשון זה שנתיים ללא הזמר יהונתן מרגי • משרד הפרסום HapPpy, שטיפל במשך שש שנים בבנק הפועלים,מצטרף למערך הפרסום של הבנק הדיגיטלי החדש ONE ZERO • ומי יחליף את מירב ספקטורובסקי-ששון, שניהלה בארבע השנים האחרונות את K Logic?
השיווק מיועד לתחילת 2022, ולכן טרם נקבע תקציב פרסום סופי, אך נוכח התחרות הרבה הצפויה בשוק, ניתן להניח כי מדובר בתקציב לא מבוטל
ל"גלובס" נודע כי סמלת מכניסה למערך הפרסום שלה את קובצת קיי לוג'יק , ובוחנת את האפשרות להפסיק את ההתקשרות עם משרד הפרסום LEAD מקבוצת אדלר חומסקי • היקף התקציב של סמלת עומד על כ-15 מיליון שקל בשנה
בעקבות הרכישה צפויים החוליגנים לעבור למשרדי K Logic ולשלב כוחות, אך עדיין לא ברור באיזה פורמט
ספקטורובסקי-ששון, שניהלה בתפקידה האחרון את הזרוע הדיגיטלית ב-IBM ישראל, תחליף בתפקיד את אלון ברנר שהודיע לפני מספר שבועות על פרישתו
ברנר, שחתום על הפיכת משרד הפרסום לגדול והמשפיע בתחום הפרסום הדיגטלי מבוסס הביצועים, יפרוש תוך חצי שנה ■ עדיין לא ידוע מי יחליפו
התקציבים של אתר הסחר של קבוצת ביג גדולים יחסית: תקציב הדיגיטל צפוי להיות כ-15 מיליון שקל, והטלוויזיה 7 מיליון שקל - עבור פחות משנה
מדובר במהלך בלתי שגרתי, שכן הווידאו של קמפיין ההשקה המתוקשר של פרטנר נרכש ע"י זניט, בעוד K Logic פעלו בתחום הפרפורמנס בלבד
נכון להיום ההשקעה בשיווק נדל"ן באמצעות הדיגיטל מגיעה לכ-50% מתקציב הפרסום של פרויקט, אך התעשייה מתחילה להבין את יתרונותיו הרבים של השיווק הדיגיטלי, בוודאי בתהליך ארוך כמו רכישת דירה ■ מה קורה לשיטות הפרסום המסורתיות?
אחרי 8 שנים במקאן-אריקסון, הפסיק אלון ברנר להאמין שהפרסום המסורתי עובד ■ היום, כמנכ"ל K-LOGIC שעוסקת בשיווק דיגיטלי, הוא מקעקע את תפיסות הפרסום המסורתי ושולל מושגים כמו "רעיון גדול" ו"סיפור מותג"
LEADמשרדי פרסוםנדל"ןסמלתענף הפרסוםפרסום דיגיטליקמפייןקסטרושיווק דיגיטליתקציב פרסום