K-LOGIC

חברה העוסקת בשיווק דיגיטלי מבוסס ביצועים

כתבות אחרונות

 
ג'יפ "קומפאס" / צילום: יח"צ
K-LOGIC | בלעדי

קוצרים את פירות המיזוג: קיי לוג'יק מצטרפת למערך הפרסום של סמלת

ל"גלובס" נודע כי סמלת מכניסה למערך הפרסום שלה את קובצת קיי לוג'יק , ובוחנת את האפשרות להפסיק את ההתקשרות עם משרד הפרסום LEAD מקבוצת אדלר חומסקי • היקף התקציב של סמלת עומד על כ-15 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 13.10.2020
מקס שצ'רבקוב, מנכ"ל ומייסד-שותף בסוכנות הקריאייטיב חוליגנס / צילום: איל יצהר, גלובס

סוכנות הפרסום K Logic רוכשת את סוכנות הקריאטיב חוליגנס

בעקבות הרכישה צפויים החוליגנים לעבור למשרדי K Logic ולשלב כוחות, אך עדיין לא ברור באיזה פורמט

ענת ביין-לובוביץ' 14.05.2020
מירב ספקטורובסקי ששון, מנכ"לית קיי לוג'יק
מינוי בכירים | לפני כולם

מנכ"לית חדשה ל-K Logic: מירב ספקטורובסקי-ששון

ספקטורובסקי-ששון, שניהלה בתפקידה האחרון את הזרוע הדיגיטלית ב-IBM ישראל, תחליף בתפקיד את אלון ברנר שהודיע לפני מספר שבועות על פרישתו

ענת ביין-לובוביץ' 30.05.2018
אלון ברנר
משרדי פרסום | לפני כולם

מנכ"ל K Logic אלון ברנר פורש מתפקידו

ברנר, שחתום על הפיכת משרד הפרסום לגדול והמשפיע בתחום הפרסום הדיגטלי מבוסס הביצועים, יפרוש תוך חצי שנה ■ עדיין לא ידוע מי יחליפו

ענת ביין-לובוביץ' 08.03.2018
אלון ברנר
OPEN | לפני כולם

open ו-K Logic זכו במכרז המדיה והדיגיטל של ביג פלוס

התקציבים של אתר הסחר של קבוצת ביג גדולים יחסית: תקציב הדיגיטל צפוי להיות כ-15 מיליון שקל, והטלוויזיה 7 מיליון שקל - עבור פחות משנה

ענת ביין-לובוביץ' 20.07.2017
אלון ברנר / צילום: יחצ
זניט מדיה | לפני כולם

K Logic רוכשת את פרסום הווידאו הדיגיטלי עבור פרטנר

מדובר במהלך בלתי שגרתי, שכן הווידאו של קמפיין ההשקה המתוקשר של פרטנר נרכש ע"י זניט, בעוד K Logic פעלו בתחום הפרפורמנס בלבד

ענת ביין-לובוביץ' 25.05.2016
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

חברות נדל"ן מפנות יותר תקציבים לשיווק הדיגיטלי

נכון להיום ההשקעה בשיווק נדל"ן באמצעות הדיגיטל מגיעה לכ-50% מתקציב הפרסום של פרויקט, אך התעשייה מתחילה להבין את יתרונותיו הרבים של השיווק הדיגיטלי, בוודאי בתהליך ארוך כמו רכישת דירה ■ מה קורה לשיטות הפרסום המסורתיות?

רנית נחום-הלוי 24.11.2014

"בעוד 10 שנים עולם הפרסום יהיה שונה דרמטית מהיום"

אחרי 8 שנים במקאן-אריקסון, הפסיק אלון ברנר להאמין שהפרסום המסורתי עובד ■ היום, כמנכ"ל K-LOGIC שעוסקת בשיווק דיגיטלי, הוא מקעקע את תפיסות הפרסום המסורתי ושולל מושגים כמו "רעיון גדול" ו"סיפור מותג"

ענת ביין-לובוביץ' 25.05.2014
צרו איתנו קשר *5988