כך אמר היום מרדכי (מוצי) דהמן, לשעבר ראש מועצת מגילות שבצפון ים המלח, המשמש כעד מדינה באחת מפרשות השחיתות החמורות ביותר שידע השלטון המקומי, שקיבלה את השם "פרשת ישראל ביתנו"
בתאגיד ההשקעות הסיני מתייחסים לרכישת AHAVA ומדגישים כי לא מדובר ברכישה פיננסית אלא ב"החזקה אסטרטגית לטווח ארוך, שתהווה פלטפורמה לפעילות הקוסמטיקה" ■ "הפוטנציאל הגדול של AHAVA הוא בסין, וקידום המכירות שלה באירופה לא יהיה בעיה"
במסגרת ההסכם תרכוש קבוצת פוסון הסינית את מלוא אחזקותיהם של בעלי המניות בחברת AHAVA מעבדות ים המלח, בהם גאון אחזקות, משפחת לבנת, קרן שמרוק וקיבוץ מצפה שלם
החברה תימכר ככל הנראה לענקית ההשקעות הסינית פוסון ■ פוסון מזהה פוטנציאל באהבה בזכות צמיחת השוק הרלוונטי למוצרי החברה בסין ■ מצידה של גאון אחזקות, מכירת ההחזקה באהבה עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה למיקוד פעילות החברה בתחום התשתיות הזורמות
בעלי המניות המרכזיים ביצרנית הקוסמטיקה הם חברת גאון אחזקות, קרן שמרוק, משפחת לבנת וקיבוץ מצפה שלם ■ פוסון אמורה להחזיק לפחות 51% ממניות AHAVA
גאון מחזיקה בכ-16% מחברת הקוסמטיקה ■ בחודש שעבר נחשף ב"גלובס" כי "אהבה" מתכננת להעביר פעילות ייצור מקיבוץ מצפה שלם, הנמצא מחוץ לתחומי הקו הירוק, לשטח המועצה האזורית תמר
את חדרי הטיפולים ואת מגרש החניה בחוף מינרל בלעו הבולענים, וכך גם את כביש הגישה אל חלק מיישובי ים המלח ■ "צוק איתן" והמשבר הכלכלי ברוסיה הביאו לצניחה בתיירות ■ ואם לא די בכך, החרם האירופי מעיב
בוחנת הקמת מפעל במועצה האזורית תמר בהשקעה של 10 מיליון שקל ■ בין המחזיקים במניות אהבה: גאון אחזקות, משפחת ליבנת וקרן שמרוק ■ החברה: "בוחנים אפשרות להקמת מפעל נוסף לאור התרחבות הפעילות"
מנהלי מותגים ישראליים שהצליחו לפרוץ את גבולות המדינה מסבירים איך להתמודד עם התווית "תוצרת ישראל", מה עושים כשיש הפגנות מול החנויות בחו"ל, ומה כדאי לקחת בחשבון לפני שמנסים למכור מותג ישראלי מעבר לים
מנכ"לית AHAVA צפון אמריקה, אלנה דרל-זייפר, תחליף את אליס בתפקיד
המלחמה הדיפלומטית בנושא הישראלי-פלסטיני דילגה לזירה הצרכנית ■ כיצד בא לידי ביטוי הלחץ של קבוצות פרו-פלסטיניות על חברות ישראליות הפועלות בחו"ל?
מדובר במותג דרמו-קוסמטיקה הכולל סדרת מוצרי טיפול וטיפוח לעור, המסייעים לסובלים מבעיות עור שונות
הם זולים יותר ממוצרי קוסמטיקה רגילים, ומספקים מענה כמעט רפואי לבעלי עור רגיש - אז מה הפלא שרופאי העור ממליצים על המוצרים הדרמו-קוסמטיים, וברשתות הפארם מפנים להם עוד ועוד מקום על המדף?
הישראליות סבורות כי מוצרי הטיפוח הישראליים איכותיים, אך לא תמיד נאמנות להם ■ נשות העולם, לעומת זאת, מצביעות ברגליים - ומוצרי קוסמטיקה כחול-לבן עושים חיל בחו"ל ■ הבשורה: בארץ משלמים פחות על מוצרים אלה
חתמה על שתי הזמנות ראשונות בהיקף 2.5 מיליון אירו ■ ל-SEPHORA, המחזיקה 515 סניפים ב-14 מדינות, מובטחת בלעדיות על שיווק המוצרים למשך שנתיים, והיא תשקיע מיליון אירו בקמפיין השקה בטלוויזיה ובעיתונות
תפתח באמצעות השותפות רשת חנויות של המותג בארה"ב מחזור מכירותיה של AHAVA בארה"ב עומד על כ-20 מיליון דולר בשנה