TMF

כתבות אחרונות

 
מיכל הלפרין / צילום: יונתן בלום

רשמית: נדחתה בקשת המיזוג של חברות המדיה TMF ויוניון

הממונה על ההגבלים, עו"ד מיכל הלפרין, סבורה כי מיזוג בין החברות עלול לפגוע בתחרות מול ערוצי הטלוויזיה והמפרסמים

ענת ביין-לובוביץ' 11.07.2018
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר
לפני כולם

ברשות ההגבלים רמזו שבקשה למיזוג חלקי בדיגיטל תאושר

ברשות ההגבלים התנגדו למיזוג בין TMF ויוניון בשל חשש לפגיעה במפרסמים ולהשפעה שלילית על מחזיקות הרישיון בטלוויזיה ועל איכות השידורים, אם יתחזק כוחן של חברות המדיה • TMF ויוניון טענו כי הדיגיטל שינה את שוק המדיה, ולכן יש לתת לשחקנים כלים אחרים

ענת ביין-לובוביץ' 04.07.2018
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר
לפני כולם

הלפרין תמליץ לדחות את המיזוג בין יוניון מדיה ו-TMF

ל"גלובס" נודע כי עמדתה של הממונה על ההגבלים צפויה לקבל מחר תוקף רשמי • הסיבה המרכזית לסירוב: חשש שהחיבור בין שתי חברות המדיה יפגע באיכות השידורים • החברות מתכוונות לפנות לבית הדין להגבלים עסקיים

ענת ביין-לובוביץ' 03.07.2018
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר
לפני כולם

מסתמן: הממונה לא תאשר שת"פ גם בין יוניון ו-TMF

אחרי שהודיעה כי היא דוחה את הבקשה לשת"פ בין זניט ומדיה קום, ל"גלובס" נודע כי הממונה על ההגבלים נוטה לדחות גם את הבקשה למיזוג בין יוניון ו-TMF • הוזמנו לשימוע בתחילת יוני • אם הבקשה לא תאושר - בכוונת חברות המדיה לפנות לבית הדין להגבלים

ענת ביין-לובוביץ' 16.05.2018
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר

מסתמן: הממונה לא תאשר בקשת השת"פ של זניט ומדיה קום

לשתי חברות המדיה הובהר כי הממונה על ההגבלים לא צפויה לאשר את בקשתן לשתף פעולה, אולם ההחלטה הסופית בעניין כפופה לשימוע שיתקיים בקרוב • טרם התקבלה החלטה באשר לבקשת המיזוג של יוניון ו-TMF

ענת ביין-לובוביץ' 30.04.2018
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר
בלעדי

מיזוג יוניון ו-TMF: רשות ההגבלים מבקשת עוד ארכה

ל"גלובס" נודע כי שתי חברות המדיה לא נוטות להסכים לבקשה • אמנם בפני הממונה פתוחה האפשרות לפנות לבית הדין להגבלים לשם כך, אך עפ"י הערכות מועד סופי להכרעה יושג בהידברות

ענת ביין-לובוביץ' 25.04.2018
מיכל הלפרין / צילום: יונתן בלום
לפני כולם

מיזוג יוניון ו-TMF: הממונה על ההגבלים ביקש הארכה של חודש

כצפוי: משרד הממונה על ההגבלים ביקש הארכה של חודש מיוניון ו-TMF למתן תשובה בבקשת המיזוג ביניהן ■ במקביל ממשיכים ממשרד הממונה לבקש הבהרות ונתונים מחלק מחברות המדיה האחרות כדי לקבל תמונה ברורה לגבי התנהלות השוק

ענת ביין-לובוביץ' 19.03.2018
אורן יוניוב / צילום: איל יצהר

בדיקת הממונה על ההגבלים את שוק המדיה מתקדמת צעד נוסף

מדיה קום וזניט מדיה, שביקשו פטור מהסדר כובל לרכישת מדיה במשותף, עדיין מתלבטות, ואילו יוניון ו-TMF, שביקשו מיזוג, נערכות להמשיך בתהליך

ענת ביין-לובוביץ' 21.02.2018

מדיה קום וזניט מבקשות מהממונה אישור לשיתוף-פעולה

חברות המדיה מבקשות לאשר להן לנהל משא-ומתן משותף מול זכייניות הטלוויזיה המסחרית וסיכום על תנאים מסחריים משותפים, תוך שמירה על שתי חברות המתנהלות בנפרד - כל אחת באופן עצמאי

ענת ביין-לובוביץ' 14.01.2018
מודי כידון / צילום: יונתן בלום

חברות המדיה יוניון ו-TMF סיכמו על מיזוג - איך יגיב הממונה?

בשונה מבקשות לשיתופי פעולה שהרשות לא אישרה בעבר, בטענה שלא זו הדרך לפתור את בעיית הריכוזיות בשוק המדיה, הפעם הכוונה היא להגיש בקשה למיזוג מלא לחברה אחת בתוך שבועות ספורים ■ יוניון ו-TMF הן החברות השנייה והרביעית בגודלן, וסך נתחי השוק שלהן כיום הוא 28%

ענת ביין-לובוביץ' 20.12.2017
אורן יוניוב / צלם: תמר מצפי

מגעים ראשוניים למיזוג בין חברות המדיה יוניון ו-TMF

יוניון, בבעלות אורן יוניוב, ו-TMF, בבעלות משרדי הפרסום גיתם BBDO ויהושע TBWA, ישלבו את פעילותן? ■ בין היתרונות למהלך: קשרים ידידותיים בין הגופים ומיעוט ניגודי אינטרסים

ענת ביין-לובוביץ' 05.11.2017
לוגו לשכת הפרסום הממשלתית
לפני כולם

5 משרדים במכרז הדיגיטל של לפמ בהיקף 70 מיליון שקל

התקציב של לשכת הפרסום הממשלתית לפעילות בחו"ל בגוגל ובפייסבוק זכה לביקורות קשות בענף בגלל העמלה הנמוכה הדורשת השקעה גבוהה ■ בין המתמודדות: TMF ו-GO אינטראקטיב, שעובדת עם לפמ כיום ונחשבת למועדפת

ענת ביין-לובוביץ' 16.10.2017
טלוויזיה / צילומים: Shutterstock

למרות הרגולציה: יוניברסל מקאן עדיין חזקה מכל חברות המדיה

במחצית הראשונה של 2017 עומד הנתח של מקאן ברייטינג המשוקלל של הפריים-טיים על 28.4%, אף שהממונה על ההגבלים קבע תקרה שנתית של 25%, כך שבמחצית השנייה יהיה עליה לעשות תיקון מטה

ענת ביין-לובוביץ' 30.07.2017
לפני כולם

TMF זכתה במכרז על תקציב הדיגיטל של רקיט בנקיזר

התקציב, בהיקף של כ-15 מיליון שקל, התנהל עד עתה בענבר-מרחב ובמקאן דיגיטל ■ לעומק התודעה יטפל בתקציב הקריאייטיב

ענת ביין-לובוביץ' 03.01.2017
לוגו אדידס / צילום: רויטרס
לפני כולם

TMF זכתה בתקציב המדיה של אדידס בהיקף 6 מיליון שקל

על התקציב התמודדו בין היתר גם זניט, שהחזיקה בתקציב עד עתה; מדיה קום מקבוצת אדלר-חומסקי; ויוניברסל מקאן דיגיטל

ענת ביין-לובוביץ' 23.05.2016
לפני כולם

יוניברסל ו-TMF עלו לגמר במכרזי המדיה של לוריאל ואדידס

במכרז אדידס מתמודדים על מדיה וקריאייטיב בנפרד, אך לצד TMF עלה שלב גם גיתם, ולצד יוניברסל עלה גם מקאן

ענת ביין-לובוביץ' 15.05.2016

   1234   

   נמצאו 57 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 4