גינדי השקעות תבנה את קניון PLAZA ברמלה בהשקעה של 140 מיליון שקל

הקניון ייפתח ב-2010; דמי השכירות יהיו 35-65 דולר למ"ר; צפי ההכנסות מהמתחם מוערך ב-18 מיליון שקל בשנה

חברת גינדי השקעות, תבנה מתחם קניות ובילוי חדש ברמלה בהשקעה של 140 מיליון שקל. המתחם ייקרא "קניון PLAZA" ודמי השכירות נאמדים ב-35-60 דולר למ"ר. מהחברה נמסר כי צפי ההכנסות שלה מהמתחם הוא 18 מיליון שקל בשנה.

גינדי השקעות נמצאת בבעלות מנור גינדי, אייל פרידמן ואורי לוי. היום (ד') היא רכשה מהחברות מליבו ישראל וסי.פי.אמ קרקע בשטח של 31,700 מ"ר ברמלה, שעליה יוקם המתחם בשטח של 15 אלף מ"ר ברוטו.

הקניון עתיד להיפתח לקראת שנת 2010 וימוקם במרכז העיר, באזור מתחם בריכת השחייה העירוני סמוך למגרש הכדורסל. לצד הקניון, ייבנה מרכז ספורט חדשני הכולל קנטרי קלאב. כמו כן כחלק מתוכנית המתאר של הקניון צפויה להיבנות בצמוד שכונת מגורים חדשה ובה מאות יחידות דיור על שטח של 60 דונם.

מהחברה נמסר כי בפיתוח הסביבתי של הקניון ניתן דגש רב ובכוונתה להקצות 15 דונם לפיתוח הכולל חנייה ושטחים ירוקים.

מנור גינדי מסר, כי באזור השפלה קיים מחסור משמעותי בשטחי מסחר מודרניים. מדובר באזור בעל כוח קנייה משמעותי. על פי סקר היתכנות שערכה גינדי השקעות באמצעות חברת גיאוקרטוגרפיה באפריל 2007, עבור 55% מתושבי רמלה (65 אלף תושבים), הקניון העיקרי נמצא נכון להיום מחוץ לגבולות העיר (קניון רחובות, הזהב ראשל"צ ובילו סנטר).

הקניון יכלול שדרת חנויות מרכזית אחת של 250 מטר במפלס אחד. שם יהיו עשרות חנויות, מתחמי בידור ופנאי ועוגנים של מיטב הרשתות והמותגים. המתחם יכלול גם תחנת דלק ו-600 מקומות חנייה עילית חינם.

לקניון מתוכננות 3 כניסות והוא יתנשא לגובה של 10 מטרים.