תנופת הנדל"ן של יבואני הרכב: קרסו מקימה מגדל בת"א; יפנאוטו תעביר את הפעילות הלוגיסטית לפי גלילות

הבניין החדש של קרסו, בן 6 קומות, יאכלס בקומת הקרקע את אולם התצוגה הראשי של "רנו", שיעבור למקום ממשכנו הנוכחי ברחוב ריב"ל

יבואני הרכב ממשיכים לפתח ולהשביח את נכסיהם ברחוב המסגר, "רחוב המכוניות" של תל אביב. ל"גלובס" נודע כי במקביל לבית מאזדה-פורד אותו מתכוונת דלק רכב להקים בקרוב, צפויה גם חברת קרסו להקים מגדל משרדים ומסחר על מגרש אותו רכשה בשנה שעברה ברחוב המסגר 20.

הבניין החדש של קרסו, בן 6 קומות, יאכלס בקומת הקרקע את אולם התצוגה הראשי של "רנו", שיעבור למקום ממשכנו הנוכחי ברחוב ריב"ל. האולם יהיה מודרני ומתקדם במתכונת האולם החדש של "ניסן", ששיפוצו ועיצובו מחדש הסתיימו לאחרונה. רוב שטחי המשרדים במגדל החדש של קרסו הושכרו מראש לשוכרים מוסדיים, כולל גופי ממשלה. השלמת הבניין צפויה בתוך כשנתיים.

גם משפחת כדורי, בעלת השליטה בחברת החלפים וייבוא הרכב "המאגר" החלה לקדם לאחרונה את פיתוח המגרש שברשותה ברחוב המסגר 32. על המגרש צפוי לקום מגדל רב קומות אולם פרטיו טרם פורסמו. משפחת כדורי קיבלה לאחרונה, בשיתוף עם "קמור רכב", את זיכיון הייבוא של יצרנית הרכב "צ'רי" לישראל. על פי הערכות אחד הייעודים של הבניין החדש יהיה אולם תצוגה ראשי לרכבי המותג הסיני, ששיווקם בישראל עשוי להתחיל ב-2010.

גם המותג "מיני", שמיוצג על ידי "קמור" צפוי להעתיק את משכנו לאולם שבבעלות החברה ברחוב המסגר. בנוסף, נודע כי חברת "יפנאוטו", יבואנית סובארו, בוחנת לשכור שטחים נרחבים במתחם פי-גלילות. החברה בוחנת להעביר למתחם חלק מפעילות מסירת הרכב החדש והלוגיסטיקה שלה, שכיום מתנהלת על קרקע יקרה שבבעלותה באזור התעשייה של הרצליה פיתוח. העברת הפעילות לפי-גלילות, אם תאושר, תהיה על בסיס זמני עד שיוקם המתקן הלוגיסטי החדש של יפנאוטו. העברת הפעילות תאפשר למכור ולפתח את המגרשים הנוכחיים של החברה בהרצליה פיתוח, ששוויים נאמד בעשרות מיליוני דולרים.