סקר הפרסומות: אורנג' - הזכורה ביותר, רשות המים - האהובה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לאורנג' של ראובני-פרידן היא גם הפרסומת המושקעת ביותר השבוע במונחי זמן מדיה

הפרסומת של פרטנר באמצעות ראובני-פרידן היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע עם שיעור זכירות העומד על 7.7%. הפרסומת היא גם הפרסומת המושקעת ביותר השבוע במונחי זמן מדיה. לדברי ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה הזכירות לפרסומת אמנם נמוכה מעט בהשוואה לפרסומות הזכורות ביותר בחצי שנה האחרונה, אולם היא בהחלט נאה לשבוע המתאפיין בצפיפות רבה בצמרת הפרסומות הזכורות כאשר מספר פרסומות גדול יחסית חולק בנתחי הזכירות בהפרש של אחוזים בודדים.

מבחינת אהדה מתמקמת הפרסומת במקום השני עם שיעור אהדה של 18.8%. שיעור האהדה לפרסומת עולה באופן משמעותי עם הירידה בגיל, והוא גבוה יחסית בקרב בעלי הכנסות גבוהות.

הסרטון של רשות המים באמצעות לפ"ם שעלה לראשונה לאוויר לפני כשלושה חודשים, ומאז שודר בתדירות ובתקציב משתנה ממוקם במקום הראשון ברשימת הפרסומות האהובות ביותר. זאת הפעם השישית מאז עליית הפרסומת לאוויר בה היא ממוקמת במקום הראשון בפרמטר האהדה אולם להבדיל מפעמים קודמות בהן שיעור האהדה נסק ל-25%-30%, הפעם "מסתפקת" הפרסומת בשיעור אהדה של 19.7%. האהדה לפרסומת חוצה פערי מגדר, גיל, השכלה והכנסה. הפרסומת מגיעה למקום הרביעי ברשימת הזכורות ביותר.

הפרסומת של סמייל 012 באמצעות גלר-נסיס מתמקמת בשבוע הראשון שלה באוויר במקום השלישי ברשימת הפרסומות הזכורות עם שיעור זכירות של 6.2% ושיעור אהדה של 10% הממקמים אותה במקום חמישי ברשימת הפרסומות האהובות.

סך ההשקעה השבוע נמוך יחסית ועומד על 25.6 מיליון דולר לעומת השקעה כוללת של למעלה מ-35 מיליון דולר בשבועות שקדמו לחגים. סך הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בזמן מדיה נמוך יחסית גם הוא ועומד על 194 פרסומות וחסויות לעומת סך של למעלה מ-220 פרסומות וחסויות שאפיין את השבועות שקדמו לחגים (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).