הסגנון של "מעריב": יוציא מוספי לייף סטייל על בסיס מגזין "סגנון"

יציע 5 מגזיני "סגנון" שונים לכל יום בשבוע - זאת כחלק מהארגון מחדש של העיתון ; כעורכת-העל של מוספי "סגנון" משמשת ליאת תימור, שהיתה עורכת "סגנון" במשך שנים רבות

"מעריב " מהמר על סגנון: יציע 5 מגזיני "סגנון" שונים לכל יום בשבוע. המגזין הראשון, המצטרף ל"סגנון אופנה" הוותיק המופץ בימי רביעי, הוא "סגנון בית" שיופץ מחר (ג'). מהלך זה נעשה כחלק מהארגון מחדש של העיתון. בחודשים הקרובים יתווספו גם 3 מוספי סגנון חדשים מעולם הפנאי והלייף סטייל.

כעורכת-העל של מוספי סגנון משמשת ליאת תימור, שהיתה עורכת "סגנון" במשך שנים רבות. תימור שימשה גם כעורכת הראשית של מוסף "שמנת" וערכה את תוכנית הטלוויזיה "בנות".

"המהלך עונה על שתי דרישות מרכזיות. מחד, דרישת הקוראים למידע פרקטי ומהנה שילווה אותם בהתנהלותם היומיות - בבית, בעבודה, עם חברים ועם המשפחה. במקביל, קיים קהל מפרסמים רחב הזקוק לנישות פרסום ליצירת פרסום ממוקד ואפקטיבי, שלאו דווקא קיים באינטרנט. המגזינים מציעים פילוח שוק ממוקד ומאפשרים למפרסמים גדולים וקטנים כאחד למצוא במה שבועית בפריסה ארצית לפרסום נושאי", אומרת תימור. לצידה של תימור תערוך את "סגנון בית" סוניה מרמרי, ששימשה כעורכת בכירה ב-15 השנים האחרונות במגזין "עולם האישה".