פעילות חברת האינטגרציה TNN עוברת לרפק תקשורת

במקביל, TBC רוכשת את הפעילות של TNN עצמה ; היקף שתי העסקאות עומד על כ-5 מיליון שקל

חברת רפק תקשורת ותשתיות מנהלת מו"מ לרכישת פעילות חברת TNN בחברת האינטגרציה TBC, בה מחזיקות השתיים באופן שווה. במקביל, TBC רוכשת את הפעילות של TNN עצמה. היקף שתי העסקאות עומד על כ-5 מ' ש'. כך נודע ל"גלובס".

בכך משלימה רפק מהלך רחב יותר של כניסה לעולם פתרונות התקשורת לעסקים לאחר שרכשה לפני כשנה את פעילותה של חברת סולגוד, שעוסקת במכירת מרכזיות, ציוד קצה ופתרונות לעסקים. ככל הנראה, ישולבו שתי הפעילויות לפעילות אחת. העסקאות צפויות להיסגר בקרוב.

חברת TNN היא אחת החברות הבולטות בשוק האינטגרציה לעסקים והיא הייתה ספקית גדולה מאוד של בזק בתחום. בשנה האחרונה בזק הפסיקה לרכוש מוצרים וכמעט ולא עובדת יותר עם חברות אינטגרציה ו-TNN נפגעה מכך. גם העובדה שהחברה לא הצליחה לזכות במכרזים גדולים בשנים האחרונות בתחום האינטגרציה השפיעה קשות על החברה ובעקבות זאת הוחלט למכור את הפעילות כולל ההתחייבויות. המשמעות היא שבעלי המניות של TNN יישארו עם שלד החברה וכל היתר יעבור לרפק.

מקורבים למגעים מציינים כי המצב הקשה בשוק האינטגרציה והמיתון בשוק השפיעו על ההחלטה למכור כיוון שברור שהמצב הולך להיות קשה יותר והעובדה שאין מכרזים גדולים באופק בקרב המפעילים היא שהכריעה. TNN מייצגת, בין היתר, את חברת המתגים סונוס וברודסופט שלהן יש כמה וכמה התקנות בארץ וחוות הדעת על מוצריה טובה מאוד, כולל בבזק שם היא מספקת את הפתרון של ה-IP CENTREX.