ONE חתם על הסכם שיתוף פעולה עם גוגל

במסגרת ההסכם, ישולבו שירותי הדואר האלקטרוני של Gmail תחת המיתוג של אתר הספורט ; מנכ"ל ONE, אודי מילנר: "שמחים לשתף פעולה עם גוגל ולתת לגולשים את פלטפורמת שירותי הדואר האלקטרוני הטובה בעולם"

אתר הספורט ONE חתם על הסכם שיתוף פעולה ארוך טווח עם גוגל, במסגרתו ישולבו שירותי הדואר האלקטרוני של גוגל, Gmail, תחת המיתוג של ONE. זהו אתר האינטרנט הישראלי הראשון שמציע לגולשים שירות כזה.

בין השאר יציע האתר עמוד ובו שירותי דואר אלקטרוני מתקדמים וכן את האפשרות לכתובות דואר אלקטרוני עם הסיומת ONE.CO.IL לכל מי שיחפוץ. זהו המשכו של שיתוף פעולה ארוך הטווח שנחתם בין שני האתרים, לאחר שלפני כשנה הצטרף ONE לשירות האדסנס של גוגל. ל-ONE יש גם ערוץ ממותג באתר יו-טיוב ישראל.

אודי מילנר, מנכ"ל ONE, אמר בתגובה: "מלבד היותו אתר הספורט המוביל בישראל, הפך ONE בשנים האחרונות למותג נחשק בקרב מיליוני גולשים בישראל, אשר ודאי וירצו לפתוח חשבון דואר אלקטרוני ממותג ONE. אנו שמחים לשתף פעולה עם גוגל, ולתת לגולשים שלנו את פלטפורמת שירותי הדואר האלקטרוני הטובה ביותר בעולם ואנו מצידנו מבטיחים להמשיך להביא לגולשים חובבי הספורט, את השירותים הטובים והמתקדמים ביותר הן בתחום התוכן ספורטיבי והן בתחום התוכנות, הממשק ונוחות השימוש".

על פי סקר TIM לחודש נובמבר, ONE הוא אתר הספורט המוביל בישראל, והוא מדורג במקום ה-15, עם שיעור חשיפה שבועי של 15.7%, שמשקפים 553 אלף איש שנכנסים לאתר מדי שבוע.