הפרסומת הזכורה ביותר השבוע: yes stars comedy עם יעל פוליאקוב

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לדיסקונט עם מודי בר-און מובילה את טבלת הפרסומות האהובות 9 שבועות ברציפות

הפרסומת של yes לערוץ yes stars comedy, באמצעות מקאן-אריקסון ובכיכובה של יעל פוליאקוב, היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע עם שיעורי זכירה העומדים על 7.7%. מבחינת אהדה ממוקמת הפרסומת במקום השני בטבלת האהובות עם שיעורי זכירה העומדים על 20.5%. הפרסומת היא גם המושקעת ביותר השבוע בזמן מדיה עם השקעה של כ-1.5 מיליון דולר במחירי מחירון.

הפרסומת של בנק דיסקונט ממוקמת זה השבוע התשיעי ברציפות בראש טבלת הפרסומות האהובות עם שיעורי אהדה גבוהים העומדים על כ-26%. מבחינת זכירות ממוקמת הפרסומות במקום השני עם שיעורי זכירה של 7.3%. הפרסומת ירדה השבוע באופן משמעותי בכמות המופעים שלה באופן משמעותי - מ-35 מופעים בשבוע שעבר למופע אחד בלבד השבוע, מה שאומר שבפועל היא כבר אינה משודרת.

השבוע נכנסו שתי פרסומות של תנובה לטבלת הפרסומות הזכורות והאהובות: הפרסומת לקוטג' באמצעות מקאן-אריקסון ופרסומת למאמא עוף באמצעות ג. יפית. הפרסומת לקוטג' מדורגת במקום השלישי בטבלת האהובות, ובמקום השישי בטבלת הפרסומות הזכורות, עם שיעורי זכירה ואהדה של 9.5% ו-4% בהתאמה. הפרסומת למאמא עוף ממוקמת במקום השלישי בטבלת הפרסומות הזכורות ובמקום התשיעי בטבלת הפרסומות האהובות, עם שיעורי זכירה ואהדה העומדים על 5.1% ו-4.5% בהתאמה.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי ניכרת ירידה במספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע (237 לעומת 280), ויש להניח כי למלחמה בעזה יש השפעה מכרעת על נתון זה. כמו כן, ניכרת ירידה משמעותית בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים.

yes

* עכשיו גם בטלוויזיה: סבב הפרסומות האהובות - מדי יום ראשון ב-19:45 בערוץ 2.