הבלוגר "ייגר מאיסטר" תובע חצי מיליון שקל מאופירה אסייג, אתר ONE ובזק בינלאומי

שלמה מן, שכתב את הבלוג "עומדים בשער" בתפוז תחת השם "ייגר מאיסטר", טוען כי מאז נחשף שמו שלא כדין הוא פוטר מעבודתו כעורך ספורט ב"מעריב" - ואף גוף תקשורת אחר לא מוכן לקבלו לעבודה

התפתחות נוספת בפרשייה שעשתה גלים בעולם הספורט והאינטרנט בישראל: שלמה מן, שכתב תחת שם העט "ייגר מאיסטר" את הבלוג "עומדים בשער" בתפוז , תובע חצי מיליון שקל מאופירה אסייג, אתר ONE ובזק בינלאומי.

מן טוען כי אסייג ו-ONE השיגו את פרטיו האמיתיים שלא כדין דרך כתובת ה-IP שלו בבזק בינלאומי, וכתוצאה מחשיפתו הוא פוטר מעבודתו ב"מעריב" - ואף גוף תקשורת אחר לא מוכן לקבלו לעבודה, למרות שהוא עורך ספורט בעל ניסיון עשיר. כזכור, בעקבות חשיפת שמו של מן הגישו נגדו אסייג ו-ONE תביעת דיבה בסך 2 מיליון שקל.

הבלוג שכתב מן היה ביקורת על עיתונות הספורט בישראל. "ייגר מאיסטר" ביקר בבלוג את כל כלי התקשורת, כולל זה שעבד בו - "מעריב", אך מקום של כבוד נשמר בבלוג שלו לאופירה אסייג ולאתר שהיא מנהלת - ONE. בין השאר כתב על ONE: "אתר ספורט שניזון מריכולים, משמועות, מחצאי שמועות והדלפות","עדר חמורים וחמורות", "אתר ששמו הראשון הוא תקלה ושמו השני מבוכה", "צביעות, הסחת דעת, גניבת דעת, שקר".

על אופירה אסייג, שכונתה בבלוג "אופי-רע", נכתב: "גליצ'ים שבזכותם התפרסמה מנהלת התוכן הוא בעיניי התחתית של השקית, איפה שמתנקזים מיצי הזבל. הוא סכריני המחבק את אנשי שלומה של גברת התוכן, סתמי מאוד כלפי נייטרלים ועב"מים ומאוד ציני ומרושע כלפי אויבים...".

בעקבות דברים אלה הוריד אתר תפוז מהאוויר מספר פוסטים מהבלוג, וכאמור בעקבות חשיפת "ייגר מאיסטר" הוגשה תביעה נגד מן.

מן טוען למעשה כי פרטיו הושגו שלא כדין וללא צו בית משפט, תוך פגיעה בפרטיויותו, ובעקבות חשיפתו - ניטל ממנו מקור פרנסתו והוא לא יכול להשיג עבודה במקצועו. מן טוען כי השם "ייגר מאיסטר" היה סוד מסחרי שלו ושל אתר תפוז, שהפעיל את הבלוג.

במישור העקרוני טוענים פרקליטיו של מן, עוה"ד שמעון מורמי ויהונתן קלינגר, כי בסגירת הבלוג התבצע הליך של "סתימת פיות" ופגיעה בחופש הביטוי - מאבני-היסוד של הדמוקרטיה.