תקציב הפרסום של סטודיו C עוזב את משרד הפרסום גלר-נסיס וחוזר ליהושע TBWA שטיפל בתקציב בתחילת שנות ה-2000 - כך נודע ל"גלובס".
ניהול התקציב בגלר-נסיס עמד כבר בעבר בסימן שאלה, כשסטודיו C יצא למכרז בו השתתפו משרדי הפרסום זרמון-גולדמן, טמיר-כהן וראובני-פרידן. בסופו של דבר הוקפא המכרז בגלל השינויים בבעלות החברה, במסגרתם נכנסו קבוצת שחר קז וחברת ההשקעות אמריקה-ישראל שבבעלות דני מריאן ושמשון הראל לשותפות בסטודיו C, והותירו את דליה לוי מייסדת הרשת עם חלק קטן של המניות.
אך גם טרום הקפאת המכרז הייתה לסטודיו C היסטוריה "עמוסה" במשרדי פרסום, כמו גם במשרדי יחסי ציבור. שנתיים קודם למכרז טיפל בתקציב משרד הפרסום יהושע TBWA, שהחזיק בו במשך כחמש שנים. אחריו הועבר התקציב למשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, שהחזיק בו למשך חודשים ספורים, ומשם הוא הועבר למשרד הפרסום גלר-נסיס.
כיום מונה הרשת 35 סניפים בפריסה ארצית עם כ-25 אלף לקוחות.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי ב-2007 עמד היקף הפרסום של סטודיו C על כמיליון דולר במחירי מחירון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.