אחרי הסכסוך המתוקשר: ערוץ CNN חוזר ל-HOT

בין הצדדים מתקיימים מגעים לקראת חתימה על הסכם חדש ; למרות ש-CNN צפוי לשוב לפלטפורמה של HOT, הערוצים הנוספים של קבוצת טרנר - TCM וקרטון נטוורק שהורדו גם הם באוקטובר 2007 - לא יחזרו לממיר

לאחר מאבק ממושך ומתוקשר שבסופו הורד ערוץ CNN מהממיר של HOT , היא עומדת להחזירו למסך. בימים האחרונים מתקיימים בין הצדדים מגעים מתקדמים לקראת חתימה על הסכם חדש. למרות ש-CNN צפוי לשוב לפלטפורמה של HOT, הערוצים הנוספים של קבוצת טרנר - TCM וקרטון נטוורק שהורדו גם הם באוקטובר 2007 - לא יחזרו לממיר. ב-HOT אישרו בתגובה כי מתקיימים מגעים מתקדמים להשבת CNN לפלטפורמה שלהם.

כזכור, לפני כשנה ו-3 חודשים הודיעה HOT סופית על סיום החוזה בינה לבין קבוצת טרנר בדבר ערוץ CNN ושידוריו על גבי הפלטפורמה של HOT, זאת לאחר שבין הצדדים לא הושגו הסכמות באשר למחירו של הערוץ והרצון של HOT להוזיל משמעותית את עלויות התוכן שלה.

במהלך המשא-ומתן בין HOT לבין CNN גייסה CNN את כל הגורמים האפשריים בכדי שיעמדו לצידה במאבקה מול הכבלים. דיון בעניין הורדתו של הערוץ הגיע גם לוועדת הכלכלה של הכנסת, אולם כל אלה לא הועילו, ו-HOT דרשה הפחתה של 30% במחיר.

טרנר סירבה אז לאולטימטום, והחוזה בין CNN לבין HOT הסתיים לאחר 18 שנה. עתה, כאמור, התחדש המשא-ומתן בין השניים, ועל-פי הערכות הערוץ יעלה לאוויר בקרוב.