תקציב הפרסום של שמן זית זיתא יטופל בראובני-פרידן

בזיתא טוענים כי היקף התקציב בשנה הקרובה יעמוד על 4.5 מיליון שקל

תקציב הפרסום של זיתא בית בד גלילי יטופל במשרד הפרסום ראובני- פרידן. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי החברה לא פרסמה ב-2008, ואילו ב-2007 עמד היקף הפרסום על 280 אלף דולר במחירי מחירון. עם זאת, יש לזכור כי 51% ממניות החברה נרכשו לפני מספר חודשים על-ידי ויסוצקי - חברה המודעת יותר לפרסום ושיווק.

ויסוצקי ערכה בשנה האחרונה שינויים והעבירה את התקציב הפרסום שלה למשרד יהושע TBWA. לכאורה, יכול היה יהושע לטפל גם בתקציב זיתא, אך בפועל הוא מטפל בתקציב מנוגד אינטרסים של חברת הזית - תקציב הגדול משמעותית מתקציב זיתא.

בזיתא טוענים כי התקציב בשנה הקרובה יעמוד על כ-4.5 מיליון שקל. משרד הפרסום של זיתא בשנים האחרונות היה רגב-קוויצקי. המהלך המשמעותי שעשה המשרד עבור החברה היה מיתוג תחת הסיסמא "שמן זית זיתא - זה כל הקטע". המהלך כלל קמפיין בטלוויזייה בהיקף של כ-400 אלף דולר.

ההחלטה של ויסוצקי על כניסה לקטגוריית השמנים באה לאחר שב-2002 הפיצה ויסוצקי את שמן ג'אהשן - מוצר שהמסר הבריאותי שלו השתלב היטב בחזון העדכני של ויסוצקי.