יועצי התקשורת מורל וצור עוזבים את קצב בשל "הבדלי גישות מהותיים בנוגע למסיבת העיתונאים"

הודיעו על התפטרותם כשעה לאחר תום הנאום, זאת לאחר שליוו את קצב כמעט מיום תחילת הפרשה ; לפני תחילת הנאום פרץ ויכוח בין מורל וצור לבין קצב ומקורביו האם לתת לעיתונאים זמן לשאלות בסיום הנאום

לאתר חדשות ערוץ 2 (Mako / רשת)

משרד התקשורת מורל-צור, מהנחשבים והמוכרים בעולם הייעוץ התקשורתי, הודיעו על התפטרותם לאחר נאומו של הנשיא לשעבר, משה קצב. "הבדלי גישות מהותיים בנוגע למסיבת העיתונאים הביאה להתפטרותנו", אמר רונן צור. לפני הנאום הארוך התווכחו מורל וצור עם אנשי קצב - האם לאפשר לעיתונאים לשאול שאלות במהלך הנאום.

האם מסיבת העיתונאים של משה קצב עלתה לנשיא לשעבר ביותר מאשר דעת הקהל? כנראה שכן. מעט יותר משעה לאחר תום הנאום הודיעו מוטי מורל ורונן צור, בעלי משרד התקשורת מורל-צור, להתפטר ממשרת יועצי התקשורת והאסטרטגיה של קצב.

מורל וצור, אסטרטגים ואנשי תקשורת נחשבים ומוכרים, ליוו את קצב כמעט מיום תחילתה של הפרשה. "הבדלי גישות מהותיים בנוגע למסיבת העיתונאים הביאה להתפטרותנו", אמר רונן צור על ההתפטרות. למרות זאת, הדגיש צור, "אנחנו מאמינים בחפותו". לפני תחילת הנאום, פרץ ויכוח בין מורל, צור ואנשיהם לבין קצב ומקורביו באשר להתלבטות האם לתת לעיתונאים זמן לשאלת שאלות בסיום נאומו של קצב, וכמה זמן בדיוק להקדיש לצורך כך.

בסופו של דבר, קצב דיבר במשך כשלוש שעות - צעד שכמעט בטוח שיועצי התקשורת ניסו למנוע, וסירב לענות לשאלות העיתונאים שהמתינו בחדר.

במהלך הנאום התקוממו עיתונאים שונים כלפי קצב, על כך שלא ניתנת להם הזדמנות לשאול שאלות ועל כך שקצב פירט את שמותיהם של עיתונאים ספיציפיים ותקף אותם. העיתונאי רינו צרור צעק כלפי קצב והוצא מהאולם.