מובייל מקס מזנקת ב-26% בעקבות הזמנה מזרוע התקשורת של הקונצרן ההודי TATA

החוזה עומד על 249 אלף שקל ובחברה מקווים כי הוא יפתח פתח לחוזים נוספים בעתיד ; בעזרת מוצרי מובייל מקס, מתכוונת TATA להשיק שירותי חיוג מוזלים מטלפונים סלולריים ללקוחות עסקיים ופרטיים

חברת מובייל מקס המתמחה העוסקת בתחום הטלפוניה ("מחקר, פיתוח וייצור מוצרים להוזלת שיחות טלפון") פירסמה היום כי זכתה בחוזה של כ-249 אלף שקל עם זרוע התקשורת של תאגיד TATA.

בעזרת מוצרי מובייל מקס, מתכוונת TATA להשיק שירותי חיוג מוזלים מטלפונים סלולריים ללקוחות עסקיים ופרטיים במדינות שונות בעולם.

במובייל מקס ציינו כי הם רואים חשיבות בהזמנה של TATA משום שהיא תאגיד בעל נוכחות גלובלית ונתח שוק משמעותי בתחום התקשורת הבינלאומית והוא עשוי להוות בסיס להשקת שרותים נוספים המבוססים על מוצרי החברה והטכנולוגיה שלה.

המניה זינקה במסחר בורסה בת"א בעקבות ההודעה בכ-26%.

רענן כהן, מנכ"ל מובייל מקס, אמר היום: "ההזמנה הנוכחית עם TATA מהווה אבן דרך משמעותית נוספת בהתפתחותה של החברה, הפועלת להתקשר עם חברות תקשורת מובילות ברמה בינלאומית, בעלות נתחי שוק משמעותיים שיהוו בסיס להמשך התרחבותה. המכירות האחרונות, דווקא בתקופה זו של האטה כלכלית במשק, ללקוחות בינלאומיים מובילים מראה את חשיבותו של מוצר התוכנה המסייע לתמוך במספר רב של טלפונים חכמים. בכוונתנו להמשיך לפעול להחדרת מוצרי החברה בקרב לקוחות חדשים ולהגדלת הפעילות עם לקוחותינו הקיימים".

מובייל מקסמובייל מקס