YouTube הבינה את הפוטנציאל: הוסיפה את טוויטר לאופציית ההשתתפות בקבצי וידיאו

בהתחשב בכמות המבקרים באתר טוויטר בימים אלה, מסרה YouTube כי היא הוסיפה את טוויטר לאופציות ההשתתפות בקבצים שלה, כך שמשתמשי YouTube יכולים לשלוח בקלות קבצי וידיאו לטוויטר

היכולת לחלוק קבצי וידיאו ביחד עם טוויטר היא בין השינויים האחרונים שנחשפו בשבוע שעבר על-ידי YouTube, שמדורג על-ידי חברת מחקרי השוק אלקסה, כנכס האינטרנט מספר 3 בפופולריות שלו בעולם, אחרי יאהו וגוגל.

בהתחשב בכמות המבקרים באתר טוויטר בימים אלה, מסרה YouTube כי היא הוסיפה את טוויטר לאופציות ההשתתפות בקבצים שלה, כך שמשתמשי YouTube יכולים לשלוח בקלות קבצי וידיאו לטוויטר. אופציות אחרות של YouTube לשיתוף קבצי וידיאו כוללות את פייסבוק, מייספייס, דיג ו-Hi5.

כאשר המשתמשים מקליקים על השותפות על טוויטר, נפתח חלון פופ-אפ שמכוון אותם את חשבונותיהם בטוויטר ומשגר הודעות למשתמשי טוויטר "לבדוק את הווידיאו הזה" ביחד עם הכותר וה-URL שלו.

"זה היה רעיון גדול שלנו, אבל אנחנו יודעים שגם רבים מכם ביקשו אותו", נאמר בהודעת צוות הפיתוח של YouTube. "לפי שעה, אנחנו לא מקצרים אוטומטית את ה-URL של הווידיאו, אך מקווים לעשות זאת בהמשך".

גוגל, הבעלים של YouTube, הודיעה בדצמבר שהיא שילבה את טוויטר ב-Google Friend Connect - שירות מקוון שמאפשר למשתמשים להתחבר עם חברים באתרים שונים בווב. "פירוש הדבר הוא שכאשר אתם מצטרפים לאתר של friend connect, אתם יכולים לבחור להשתמש בפרופיל שלכם בטוויטר, לגלות אנשים שאתם עוקבים אחריהם בטוויטר שגם חברים באתר, ולפרסם ב'טוויטית' שמצאתם אתר מגניב חדש", אמר מנהל המוצר.

המהלך האחרון להכניס את טוויטר לרשימת שיתוף הקבצים הוא חלק מהאסטרטגיה הרחבה יותר של גוגל להקל על משתמשים את הגישה לתכנים משותפים ואת התגובה על קטעי וידיאו, מאמרים ובלוגים באופן נגיש לחברים ברשת.