קיצוצים ב-ECI: תפחית שכר, תפטר 50 עובדים בישראל ותוציא את היתר ליום חופשה ללא תשלום בכל חודש

קיצוץ השכר - למרוויחים 10,000 שקל בחודש ומעלה ; הקיצוצים - "במסגרת תוכנית אסטרטגית לפיתוח עסקי החברה תוך התאמה למשבר הפיננסי העולמי"

ECI טלקום הודיעה היום (א') כי במסגרת תוכנית אסטרטגית לפיתוח עסקיה תוך התאמה למשבר הפיננסי העולמי תפסיק העסקת כ-50 עובדים בישראל ומספר דומה של עובדים ביחידותיה בחו"ל.

בנוסף תבצע החברה הורדת שכר של כ-6% לעובדים המשתכרים מעל ל-10,000 שקל בחודש, ותוציא את עובדיה ליום חופשה אחד ללא תשלום מידי חודש (לא במרוכז) - עד לסיום השנה הנוכחית.

החברה, שסיימה את 2008 בהצלחה, רשמה גידולים בהכנסות, בקצב קבלת ההזמנות ובצבר ההזמנות הכולל שגדל בלמעלה מ-60% בסוף 2008.

בנוסף הגדילה החברה בשנה החולפת השקעותיה במו"פ בשיעור של כ-15% וקלטה כ-160 עובדים חדשים.

מהחברה נמסר כי הנהלת אי סי אי עקבה וממשיכה לעקוב בזהירות אחר התפתחות המשבר העולמי והשפעתו על תחומי העסקים והשווקים בהם היא פועלת תוך התמקדות מיוחדת בלקוחותיה.

בנוסף, החברה צופה כי תמשיך לגייס אנשי מחקר ופיתוח במהלך השנה, וכן אנשי מכירות ותמיכה בטריטוריות ממוקדות, וצופה שבסוף שנת 2009 תחזור למעשה למצבת כוח אדם הגדולה או שווה למספרים הנוכחיים, אולם בחלוקה מקצועית שונה לרוחב החברה.

רפי מאור, נשיא ומנכ"ל אי סי אי, אמר כי "המשבר הפיננסי הפוקד את השווקים הכלכליים בעולם כולו, והחלטתנו להמשיך בהשקעות מסיביות לתמיכה בגידול המתמשך בעסקינו, מחייבים אותנו לנקוט בשורה של צעדי התייעלות, שיחזקו את כושר התחרות של החברה ויציבו אותנו בעמדת מובילות בסיומו של המשבר העולמי".

מאור הוסיף כי "אי סי אי, הרואה במחקר ופיתוח את מנוע הצמיחה העתידי של החברה, תמשיך להגדיל את המשאבים בתחום זה. וזאת, על מנת שתוכל להמשיך ולהציע מגוון של מוצרים ופתרונות אטרקטיביים כמו גם שירותים מתקדמים ללקוחותיה."

"אני מצר וכואב על שאנו נאלצים להיפרד מעובדים ששרתו אותנו נאמנה. החלטנו על צעד כואב זה רק לאחר בחינה ארוכה ויסודית של כל האפשרויות העומדות בפנינו וצרכיה העתידיים של החברה. כהנהלה אחראית עמדה לנגד עינינו טובת החברה בעתיד ואנו מאמינים שהצעדים שנקטנו יסייעו לנו במימוש מוצלח של תוכניותינו" הדגיש מאור.