קונספט שיווק מחפשת שותף: הציעה לגורמים עסקיים לרכוש 50% מהחברה

קונספט שיווק, בבעלות גידי גולדפינגר, מחזיקה בין היתר ברשתות האופנה לי קופר ובלו בירד ; קונספט שיווק: "נשמח לצרף שותף לקבוצה על מנת שנוכל להמשיך ולפתח את הפעילות"

חברת קונספט שיווק, בעלת רשתות האופנה לי קופר ובלו בירד, מחפשת שותף. ל"גלובס" נודע כי בעל החברה, גידי גולדפינגר, הציע לאחרונה לגורמים בתחום לרכוש 50% מהחברה.

חברת קונספט שיווק הוקמה בשנת 1995 על-ידי גידי גולפינגר ונמצאת בבעלותו המלאה. קרן פימי, בראשות ישי דוידי, מחזיקה באופציה לרכישת 25% ממניות החברה, לאחר שבין השנים 2005-2007 היא הזרימה לחברה סכום כולל של 45 מיליון שקל.

בעבר תכננה קונספט שיווק להנפיק את החברה בבורסה, אולם חזרה בה מתוכניותיה לאור מצבו של שוק ההון. קונספט שיווק מחזיקה כאמור ברשתות האופנה לי קופר ובלו בירד, בשליטה בחברת אקספוז וכן בחברת האופנה רוס אובטה. מחזור מכירותיה הכולל של הקבוצה בארץ ובחו"ל עומד על 300-350 מיליון שקל בשנה.

רשת לי קופר, שהוקמה בשנת 1995, מונה 50 סניפים בישראל; ואילו רשת בלו בירד, שהוקמה בשנת 2006, מונה 38 סניפים בישראל.

לאורך השנים הצליח גולדפינגר לבנות ולמצב גבוה את המותג לי קופר שעיקר פעילותו בתחום הג'ינסים. ואולם, בשנים האחרונות רשתות אופנה נוספות נכנסו או הרחיבו את פעילותן בקטגוריית הג'ינסים, וללי קופר נוספו מתחרים רבים. פרט לפוקס, אפשר למנות את רשת קסטרו שנכנסה לקטגוריה והתרחבה בה. גם קבוצת אלשרד, שפעילה עם המותג הג'ינסים דיזל, הצליחה בשנתיים האחרונות להחיות את המותג ליוייס.

רשת בלו בירד, המציעה אופנת גלישה לצעירים, זוכה להצלחה רבה והפכה למנוע צמיחה של החברה.

חברת אקספוז, שבבעלות קונספט שיווק (60%) ואמיר הברפלד (40%) היא יצרנית בגדי-ים והלבשה תחתונה, תחת המותגים לי קופר, בננה וגלית לוי. אקספוז משווקת את מוצריה לרשתות המשביר לצרכן, H&O, רשת אפרודיטה ו-300 נקודות מכירה נוספות. מחזור מכירותיה השנתי של אקספוז עומד על כ-40 מיליון שקל.

קונספט שיווק מחזיקה ב-70% מחברת רוס אובטה, יחד עם האחיות צוקר. רוס אובטה משווקת בארץ ובחו"ל ביגוד מעוצב לנשים. תחת המותג פועלות היום שתי חנויות בארץ, ברחוב דיזנגוף וברמת-השרון. שתי החנויות נפתחו במהלך חודש מארס האחרון.

בשנת 2005 יצאה קונספט שיווק לחו"ל עם המותג לי קופר. כיום יש לחברה 63 סניפים של המותג, הפועלים בשותפות עם זכיינים כאשר השליטה בידי קונספט שיווק. לרשת סניפים ברומניה (31), באוקראינה (18), בולגריה (5), בקפריסין (5) וסרביה (4). מרבית הסניפים נפתחו בשנים 2006-2007. המכירות בחו"ל מהוות כרבע מהמחזור הכולל של הקבוצה.

חברת קונספט שיווק מסרה בתגובה: "מעת לעת אנו מקבלים פניות של גופים ישראליים ובינלאומיים להשקיע בחברה. אנו בוחנים את ההצעות לגופן, מתוך ראיה ומחשבה שנשמח לצרף שותף אסטרטגי לקבוצה, על מנת שנוכל להמשיך ולפתח את הפעילות ולנצל הזדמנויות עסקיות הקיימות בשוק".