ביז סטון, ממייסדי טוויטר, בראיון לרשת ABC: "טוויטר אינה למכירה"

"יש לנו כל-כך הרבה דברים לעשות, הרבה דברים לתקן במוצר, ולפנינו עוד אפשרויות צמיחה רבות" ; השבוע נודע כי אפל מבקשת לרכוש את שירות המיקרו-בלוגינג תמורת 700 מיליון דולר

"אנחנו רק התחלנו. החברה היא בת שנתיים, יש לנו כל-כך הרבה דברים לעשות, הרבה דברים לתקן במוצר, ולפנינו עוד אפשרויות צמיחה רבות", כך אומר ביז סטון, ממייסדי טוויטר, בראיון שהעניק לתוכנית הטלוויזיה The View ב-ABC. לדבריו, "טוויטר אינה למכירה".

הראיון הנוכחי מגיע על רקע גל השמועות החדש שאופף את החברה. לאחר שפורסם בעבר כי פייסבוק וגוגל מעוניינות לרכוש את טוויטר, תמורת סכום שנאמד ב-500 מיליון דולר, השבוע התפרסם בבלוגוספירה כי גם ענקית המחשבים אפל נמצאת בין הרוכשים הפוטנציאליים. במקרה של אפל כבר דובר על סכום של 700 מיליון דולר.

אולם, מייסדי טוויטר כבר הצהירו בעבר כי הם מעוניינים בשלב זה להישאר עצמאיים ולהתמקד בצמיחה של השירות. ואכן, טוויטר נחשב לדבר הטרנדי הנוכחי בעולם האינטרנט, כאשר על-פי ComScore, מספר המבקרים העולמי בחודש מארס הגיע ל-19 מיליון איש, מתוכם 9 מיליון איש בארה"ב בלבד. הנתונים הללו משקפים גידול של 95% בחודש מארס, ונדמה כי היד עוד נטויה.

טוויטר הוא שירות מיקרו-בלוגינג שמאפשר לכל משתמש רשום לכתוב מה הוא חושב או עושה, באמצעות 140 תווים בלבד. את ההודעות הקצרצרות הללו רואים כל הגולשים שבחרו לעקוב אחר אותו משתמש. מלבד האפשרות להתעדכן על הנעשה בחיי היומיום של המשתמשים בטוויטר, השירות האינטרנטי מאפשר גם לנטר ולזהות מהם הנושאים שמטרידים את קהילת הגולשים.

כעת מוצע השירות בחינם, אך יש הסבורים כי טוויטר ייאלץ בעתיד הקרוב להתחיל ולגבות תשלום מעסקים שיירצו להשתמש בשירותי החברה - זאת בשל העובדה שהחברה עדיין לא מצאה מודל הכנסות אחר, ועדיין לא משולבות בשירות פרסומות.