מקאן, ראובני, זרמון ובאומן-בר עלו לשלב השני במכרז שירותי בריאות כללית

המשמעות היא שבפועל כל המשרדים שהגישו הצעות למכרז הפרסום של שירותי בריאות כללית עלו לשלב הבא ; כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", בכללית הוחלט לקצץ את תקציב הפרסום בכ-40% ולהעמידו על 9 מיליון שקל

מקאן-אריקסון, ראובני-פרידן, זרמון-גולדמן ובאומן-בר-ריבנאי עלו לשלב השני במכרז על תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית - כך נודע ל"גלובס".

המשמעות היא שבפועל כל המשרדים שהגישו הצעות למכרז עלו לשלב הבא. השלב הבא במכרז יכלול היכרות עם צוותי המשרדים והצגת מקרים פרסומיים שהמשרדים טיפלו בהם.

כזכור, לפני כשבועיים פורסם ב"גלובס" כי משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, שנחשב לאחד המועמדים החזקים במכרז על תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית, לא יתמודד במכרז.

לשלמור-אבנון-עמיחי יש כיום נגיעה עקיפה לתקציב הכללית, שכן הוא מטפל במותג הוויטמינים "דרך חיים", בו שותפה הקופה. בחלק הארי של התקציב מחזיק מזה 5 שנים משרד הפרסום ראובני-פרידן, וחלק קטן ממנו מתנהל במשרד הפרסום מקאן-אריקסון.

המשרדים שמתמודדים על התקציב הם כאמור באומן-בר-ריבנאי, שהתקשרותו עם מכבי שירותי בריאות באה בימים אלה לקיצה; מקאן-אריקסון וראובני-פרידן, הנמנים כאמור על מערך הפרסום של הקופה; וזרמון-גולדמן.

אדלר-חומסקי, יהושע TBWA וגלר-נסיס הוזמנו להתמודד על התקציב, אך בחרו שלא לעשות כן. יש להניח כי שלושתם יתחרו על תקציב הפרסום של קופת-חולים מכבי, שיוצא בימים אלה למכרז.

המכרז על תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית, קופת-החולים הגדולה בישראל, הוא אחד המכרזים האטרקטיביים היום בענף הפרסום, אך נראה כי מי שיזכה בו בסופו של דבר ייאלץ להסתפק במחזור קטן יותר מאשר בשנים קודמות.

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", בכללית הוחלט לקצץ את תקציב הפרסום בכ-40% ולהעמידו על 9 מיליון שקל, בשל הגירעון הצפוי של הקופה.