אליעזר ז'ורבין, מייסד פרסום דחף, יקבל מחר פרס מפעל חיים בטקס קקטוס הזהב

ז'ורבין בן ה-85, מחלוצי ענף הפרסום בישראל וממייסדיו, היה אחראי על עשרות קמפיינים שהפכו לנכסי צאן ברזל של התרבות הישראלית ■ בין הישגיו האישיים בולטת הובלת קמפיין המהפך של הליכוד בבחירות 1977

הפרסומאי אליעזר ז'ורבין, מייסד משרד הפרסום דחף, יקבל פרס על מפעל חיים בתחרות קקטוס הזהב 2009. פרס מפעל חיים ניתן בשנים האחרונות על-ידי איגוד חברות הפרסום לאישים בולטים בענף הפרסום, שהניחו את היסודות ותרמו לפיתוח תעשיית הפרסום בישראל.

ז'ורבין בן ה-85, מחלוצי ענף הפרסום בישראל וממייסדיו, היה אחראי על עשרות קמפיינים שהפכו לנכסי צאן ברזל של התרבות הישראלית, והיה שותף בהחדרת עשרות מותגים ישראליים ובינלאומיים.

ז'ורבין החל את דרכו כחבר בארגון הלח"י, והפך עד מהרה ליועץ סתרים של גדולי המדינה מכל קצוות הקשת הפוליטית. בין השאר היה חבר אישי של רבים ממנהיגי המדינה: שמעון פרס, יצחק רבין, יצחק שמיר, עזר וייצמן, אהוד אולמרט, בנימין נתניהו, רוני מילוא, דן מרידור, יצחק מודעי, משה דיין ועוד.

ז'ורבין הקים את משרד הפרסום דחף בשנת 1953, ובכך היה מראשוני משרדי הפרסום שפעלו בארץ. בין לקוחות המשרד כיום: קוקה-קולה, ג'ינס ליוויס, סוזוקי ועוד.

בין הישגיו האישיים של ז'ורבין בולטת הובלת קמפיין המהפך של הליכוד בבחירות 1977. סיסמת הבחירות שהמציא: "הליכוד - כוח 1", הובילה את הליכוד לניצחון ולמהפך היסטורי בפוליטיקה הישראלית, אחרי 30 שנות שלטון של מפלגת העבודה.

תחרות הפרסום והקריאייטיב הישראלית "קקטוס הזהב 2009" של איגוד חברות הפרסום בישראל, תיערך מחר (ג') בשעה 17:00 באולם סמולרש באוניברסיטת תל-אביב ברמת-אביב.