שירלי בוגנים תוביל קמפיין לנעלי LOREN עבור סכום מוערך של 20 אלף דולר

הקמפיין, בהשקעה של 250 אלף שקל, יכלול בין השאר גם שקופית חסות בטלוויזיה ■ נעלי LOREN משווקות בכ-150 חנויות ברחבי הארץ, ובשנה הקרובה מתוכננת פתיחת סניפים עצמאיים

שירלי בוגנים תוביל קמפיין לאופנת הנעליים LOREN לקיץ 2009, עבור סכום מוערך של 20 אלף דולר.

הקמפיין, בהשקעה של 250 אלף שקל, יכלול בין השאר גם שקופית חסות בטלוויזיה.

נעלי LOREN משווקות בכ-150 חנויות ברחבי הארץ, ובשנה הקרובה מתוכננת פתיחת סניפים עצמאיים.