msn ישראל ואתר ONE יספקו תכני ספורט לגולשים דרך המסנג'ר

תכני הספורט יתעדכנו על גבי התוכנה בעת לחיצה על לשונית במסנג'ר, שתציג בפני המשתמש חדשות ספורט, כתבות ופרשנויות, לצד מערכת תוצאות של משחקי ספורט בזמן אמת שתתעדכן מעצמה

msn ישראל ואתר הספורט ONE הודיעו היום (א') על שיתוף-פעולה שבמסגרתו יספקו תכני ספורט לגולשים, דרך תוכנת המסרים המיידיים של מיקרוסופט - המסנג'ר. כך יוכלו חובבי הספורט להתעדכן בתכנים רלוונטיים, שלא דרך הדפדפן שלהם.

תכני הספורט יתעדכנו על גבי התוכנה בעת הלחיצה על לשונית המצויה במסנג'ר, שתציג בפני המשתמש חדשות ספורט, כתבות ופרשנויות, לצד מערכת תוצאות של משחקי ספורט בזמן אמת שתתעדכן מעצמה.

שירות זה מצטרף לשירותי תוכן נוספים שרצים על גבי המסנג'ר, אשר כוללים את תכני msn, עדכוני ניו-אייג' וחיפוש עבודה באמצעות msn ג'ובס.

עדי אייל, מנכ"ל חטיבת האון-ליין במיקרוסופט ישראל, מסר: "שיתוף-הפעולה עליו אנחנו מכריזים היום הינו דוגמה נוספת לחיבור בין שני עולמות אינטרנט - זה של הכלים הטכנולוגיים, כדוגמת המסנג'ר, וזה של התוכן. הפעילות המשותפת בין מיקרוסופט ואתר ONE תעשיר את חוויית המשתמש במסנג'ר, ותאפשר לכ-2 מיליון משתמשים להתחבר בזמן אמת למידע ולמגוון של תכנים".

אודי מילנר, מנכ"ל ONE, הוסיף כי "בשנים האחרונות ניצב ONE במקום הראשון - הן כספק תכני הספורט המוביל באינטרנט הישראלי, והן בקדמת הבמה בכל הקשור לפיתוח טכנולוגיות חדשות ויישומן להנאת הגולשים. האפשרות הנפתחת עתה באמצעות תוכנת המסנג'ר הינה צעד נוסף בכיוון זה".