גלידת שטראוס יוצאת במהלך שיווקי בהשקעה של 4 מיליון שקל

במסגרת המהלך יחולקו 10,000 חבילות של גלידת קרמיסימו בכל יום בעיר אחרת, במשך 10 ימים

גלידת שטראוס יוצאת במהלך שיווקי עם לוגיסטיקה מורכבת וחמ"ל ממוחשב. במסגרת המהלך יחולקו 10,000 חבילות של גלידת קרמיסימו עד הבית בכל יום בעיר אחרת, במשך 10 ימים.

כל ערב, החל מה-17.6 יוזמנו הצופים בבית לצפות בסרט הפרסום של קרמיסימו ותושבי העיר שתצוין בפרסומת יוכלו לשלוח הודעת sms עם שם וכתובת. 1,000 המסמסים שיעלו בהגרלה, יזכו לקבל גלידת קרמיסימו משפחתית עוד באותו הערב באמצעות שליח, עד הבית במתנה.

לדברי שרון בר-אורן, סמנכ"לית שיווק גלידת שטראוס: "כמותג הגלידה האהוב בישראל, הנמצא ברגעים משפחתיים כייפים החלטנו לצאת למשימה יוצאת דופן, לתת במתנה ל-10,000 משפחות בעשר ערים שונות בארץ את הגלידה שלנו".

בר-אורן מוסיפה כי "מדובר במהלך ענק הכרוך בלוגיסטיקה מסובכת מכיוון שמדובר בגלידה, שלא פשוט לשנע אותה, והן בשל ההתחייבות שלנו להגיע לבתים עוד במהלך אותו הערב. לצורך הפרויקט הוקם חמ"ל ממוחשב ומרכז לוגיסטי אשר במהלך עשרת ימי המבצע ינדוד ברחבי הארץ ויאפשר לתושבים בערים שונות להזמין את הגלידה לביתם ולקבל אותה עוד באותו ערב עד הבית ובחינם".

הפעילות מהווה המשך ישיר לקמפיין קרמיסימו רגעים של אהבה בכיכובם של הזוג עלמה זק ואלון נוימן. בפרויקט הושקעו כ-4 מליון שקל שכוללים פרסום טלוויזיה בערוצים 2 ו-10 ופעילות קד"מ.