ממשיכים לצייץ: אפליקציות חדשות בטוויטר שמתממשקות ומעצימות את האפשרויות

Twitter Grader מדרג את המשתמשים שאתם עוקבים אחריהם, בהתאם לרמת פעילותם, ואילו Twitterless יאפשר לדעת מי עקב אחריכם בעבר אבל החליט שההודעות שלכם לא חשובות

1. לשלוט בטוויטר

הממשק הפשוט של טוויטר הוביל יזמים לפתח אפליקציות שמתממשקות עם השירות ומעצימות את האפשרויות שלו.

כך, Twitter Grader מדרג את המשתמשים שאתם עוקבים אחריהם, בהתאם לרמת הפעילות שלהם באתר; Twinfluence מדרג את המשתמשים שאתם עוקבים אחריהם על-פי מידת ההשפעה שיש להם, ואילו Tweetcloud יוצר תג תוכן לכל משתמש, שיקל עליכם להבין על אילו נושאים מצייצים המשתמשים. Twitterless יאפשר לדעת מי עקב אחריכם בעבר אבל החליט שההודעות שלכם לא חשובות.

2. ספרייה דיגיטלית

אוהבים לקרוא מאמרים אקדמיים וספרים בתחומים שונים? אם כן, האתר Yudu עשוי לעניין אתכם. האתר מציע ספרייה דיגיטלית למציאה ולקריאת תוכן באינטרנט. כך, משתמשים יכולים למצוא ספרים, מגזינים ומסמכים אחרים כגון תמונות, מוזיקה או קטעי אודיו, לקרוא ולהוסיף אותם לספרייה האישית. המשתמשים גם יכולים להעלות לאתר תכנים שהם יצרו, ולקנות או למכור תכנים און-ליין.

3. ניהול מסונכרן

ככל שהאתרים החברתיים הולכים ומתרבים, כך הגולש נתקל בקושי לעדכן, בו-זמנית, מספר חשבונות פעילים. השירות החדש AtomKeep מאפשר למשתמשים רשומים לסנכרן, לייבא ולמזג נתונים אישיים של המשתמשים, שמופיעים באתרים חברתיים שונים, למקום אחד מקוון. שירות דומה הוא Digsby אותו סיקרנו בעבר במדור זה.