הקמפיין של שלמור-אבנון-עמיחי לוועד למלחמה באיידס זכה ב-3 מדליות בפסטיבל ניו-יורק

קמפיין "הספק" היה הפעם הראשונה בה התקיים בישראל אירוע רדיו ששודר בו-זמנית בכל תחנות הרדיו במדינה ■ הקמפיין זכה גם בתחרות הפרסום ONE SHOW והיה גם פינליסט בתחרות הקליאו

מספר שיא של מדליות למשרד ישראלי בפסטיבל ניו-יורק 2009: משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי Y&R גרף 4 מדליות בפסטיבל: מדליית זהב, שתי מדליות כסף ומדליית ארד.

קמפיין "הספק" של הוועד למלחמה באיידס, בשיתוף כל תחנות הרדיו בישראל, הוא הזוכה הגדול, עם 3 מדליות.

"הספק" הוא גם הקמפיין הישראלי הראשון שזכה בתחרות ONE SHOW והיה גם פינליסט בתחרות הקליאו. קמפיין "סאונד" לקול ישראל, זכה במדליית ארד בתחום הרדיו.

יונתן קרני, מנכ"ל הועד למלחמה באיידס, מסר כי "הרווח האמיתי של הקמפיין הוא שהצלחנו לעורר מודעות ציבורית לנושא ולעלות באופן חסר תקדים את מספר האנשים בישראל שנוהגים בצורה אחראית ומגיעים להיבדק".

קמפיין "הספק" היה הפעם הראשונה בישראל בה התקיים אירוע רדיו, ששודר בו-זמנית בכל תחנות הרדיו במדינה. הקמפיין שודר בכל תחנות קול ישראל, בכל תחנות הרדיו האזורי ובכל תחנות גלי צה"ל.

תשדיר הרדיו קידם את הקונספט של הוועד למלחמה באיידס: בכל פעם שאתה עושה סקס לא מוגן, נולד ספק קטן. התשדיר הציג את קולו של ה"ספק", ממנו לא ניתן להיפטר גם אם עוברים תחנה ברדיו.