שיתוף־פעולה בין הפלטפורמות הישראליות ADIO ו־IDX יאפשר למפרסמים להעלות קמפיינים דיגיטליים שמשלבים וידאו ואודיו באמצעות פלטפורמה אחת, ולמעשה ישנה את האופן שבו פעל השוק עד כה • "זה One Stop Shop שהוא גיים צ'יינג'ר", מסבירים הצדדים
כ־55% מהישראלים מאזינים לפודקאסטים, לספוטיפיי ולרדיו דיגיטלי, נתון שמוביל יותר ויותר מותגים להגדיל את ההשקעה הפרסומית בתחום • דרור גנות, מייסד משותף של חברת המדיה ADIO, מסביר איך מייצרים חבילת פרסום מותאם אישית, ומה לא כדאי לעשות בפודקאסט שיווקי
כתב לעובדים: "עלינו לחזק את אתוס התאגיד - לא רק כארגון תוכן מצטיין ומשפיע, נטול פניות וחדשני, אלא גם כארגון מופת, המכבד ומעצים את העובדות והעובדים שלו" • בתוך כך, התאגיד פרסם את מכרז הפרסום שלו, הנאמד בכ-100 מיליון שקל לשנה ובכ-600 מיליון שקל לתקופת המכרז המלאה
השינויים בהרגלי ההאזנה והמעבר לצריכת תכנים דיגיטליים, מגבלת החסויות בטלוויזיה והקשחת תנאי העמלות הורידו מאטרקטיביות המכרז שיקבע מי הזכיין שישווק את זמן הפרסום בתאגיד השידור הציבורי • שבוע לסגירת המכרז, נראה כי רק שתי קבוצות יתמודדו, אחת מהן היא הזכיינית הנוכחית - טרגט ספיריט
הזוכה יהיה אחראי על שיווק ופרסום פרסומות בשמונה תחנות הרדיו של התאגיד והודעות חסות ותשדירי שירות בערוצי הטלוויזיה כאן 11 וכאן 33
אודליה ספרן, שהייתה סמנכ"לית השיווק והמכירות ברדיו תל אביב, מקימה חברת מדיה שתשווק את הזמן הפרסום של רדיו תל אביב, גלי ישראל, רדיו חיפה, רדיו דרום, 99.5 חם אש ודרום 101.5 • מדובר בפעם הראשונה מזה 20 שנה ששפ"א נתקלת במתחרה חזקה
בכירים ברדיו האזורי מעלים תהיות לגבי הסיבות שבעטיין בוחרים בלשכת הפרסום הממשלתית לפרסם רק בתחנות הרדיו החרדי • גורם בלפ"מ: "אין התערבות פוליטית. למגזר הזה יש מסרים אחרים"
עליות המחירים של הפרסום בטלוויזיה לא לבד • ל"גלובס" נודע כי טרגט ספיריט, בעלת הזיכיון לשיווק הפרסום של תאגיד השידור, הודיעה לחברות המדיה על התייקרות של 10% על כל זמן הפרסום • הסיבה: העלייה בשיעור ההאזנה לתחנות הרדיו של "כאן" לפי סקר TGI האחרון
בימים האחרונים קיבלו חברות המדיה מכתב משפ"א, המשווקת את הפרסום בתחנות הרדיו האזורי, על עלייה משמעותית במחירי הפרסום של אקו 99FM, ובעיקר בתוכנית הבוקר של טל ברמן ואביעד קיסוס שנחשבת לחוד החנית של שידורי התחנה • לפי מקורות, תעריף הפרסום החדש בתוכנית כמעט והוכפל
משרד הפרסום שבבעלות עמיחי, no no no yes, יטפל בתקציב הפרסום של החברה שמוכרת פרסומות לרדיו האזורי • יהושע TBWA יטפל בתקציב טרגט ספיריט שמשווקת את זמן הפרסום של תאגיד השידור
כמעט שנה לאחר שזכתה במכרז לשיווק חבילות הפרסום של תאגיד השידור הציבורי, ולאחר שתקלה לא איפשרה לה לשבץ פרסומות במשך 3 חודשים - ל"גלובס" נודע כי חברת טרגט ספיריט תעלה את המחירים כבר עם סיום המונדיאל בחודש יולי
יו"ר ועדת הבחירות, השופט חנן מלצר: "מכאן ולהבא אין לבצע עוד תשדירים בהשתתפות נבחרי ציבור, אלא במקרים חריגים שבחריגים"
התחנה שייכת לקבוצת רדיו ישראל, שבבעלותה גם תחנת רדיו ת"א שפרש משפ"א לפני שנתיים ■ מנכ"ל גלי ישראל: את הסיפור של רדיו גלי ישראל אנחנו יודעים לספר הכי טוב
יחליף את ענת ארדיטי, מנכ"לית שפ"א ב-14 השנים האחרונות, שהודיעה לאחרונה על פרישתה
כיום שפ"א היא הגוף היחיד המשווק את הפרסום בתחנות הרדיו האזוריות ■ ארדיטי: "הגעתי לתחושת מיצוי"
הודות לעובדה שמכשירי הסלולר יכולים לקלוט שידורי FM ולהסרת הפיקוח הממשלתי מהם, אנשים חזרו להאזין לרדיו, ומאות תחנות עלו לאוויר
אברהם פרחילי-אור אברבךספוטיפייפודקאסטפרסום בטלוויזיהפרסום דיגיטליקול ישראלרשות השידורשפ"מתאגיד השידור "כאן"