טלטלה בענף הפרסום: אדלר-חומסקי ועפר רושה נפרדים

רושה - שהיה מנכ"ל ושותף במדיה קום, חברת המדיה של אדלר-חומסקי וגלר-נסיס - יוחלף ע"י המנהל המסחרי באדלר-חומסקי, רן ברון

טלטלה בענף הפרסום: מנהל ושותף בחברת המדיה מדיה קום של אדלר-חומסקי וגלר-נסיס, עפר רושה, עוזב את החברה. את רושה יחליף המנהל המסחרי באדלר-חומסקי, רן ברון.

בפברואר 2008 מונה עופר רושה, ששימש עד אז כמנכ"ל ובעלי חברת המדיה העצמאית פרו מדיה, לתפקיד מנכ"ל ושותף במדיה קום.

עופר רושה הינו אחד מאנשי המדיה הוותיקים והמוערכים בענף, אך גם מהאנשים היותר שנויים במחלוקת, בגלל מה שנתפס לעיתים כהתנהגות כוחנית מול אמצעי המדיה.

בעבר, עוד טרם התגבשות גושי המדיה הגדולים, היתה פרו מדיה אחת החברות החזקות בשוק עם תקציבי עוגן כגון שטראוס ופרטנר. משרדי הפרסום הבינו בשלב כלשהו את הפוטנציאל הגלום בניהול המדיה של אותם לקוחות, והחלו ללחוץ על העברת תקציבי המדיה אליהם. הלחץ האינטנסיבי של משרדי הפרסום הניב מבחינתם תוצאות, ואת הטרנד הקודם של הפרדת המדיה מהקריאייטיב תפס הטרנד החדש של החזרת תקציבי המדיה לקבוצות הפרסום.

מדיה קום היא חברת המדיה מקבוצת גריי המיוצגת בישראל על-ידי משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי. לפני כשנתיים, על רקע הקמת קבוצות המדיה הגדולות, חבר אל אדלר-חומסקי&ורשבסקי גם משרד הפרסום גלר-נסיס, ופעילות המדיה הממוזגת של המשרדים נעשית מאז במשותף תחת מדיה קום, הפועלת כחברה נפרדת ועצמאית. בנוסף על לקוחות שני המשרדים, דוגמת קבוצת בזק ואסם, מטפלת החברה גם ברכישת המדיה של מספר משרדים קטנים.

תחום המדיה נחשב בשנים האחרונות לעקב אכילס של קבוצת אדלר-חומסקי, שבניגוד להישגים כאלה ואחרים בתחום הקריאייטיב וטיפוס בדרוג המשרדים הגדולים - לא הצליחה לצבור נקודות בתחום המדיה ונחשבה לשחקן חלש בתחום.

משרד הפרסום אדלר-חומסקי היה מהאחרונים להצטרף למגמת התגבשות הגושים הגדולים. המשרד אמנם חבר לגלר-נסיס בתחום המדיה, אך זה לא הספיק כדי להפוך אותו לגורם מוביל. באוויר כל הזמן ריחפה האפשרות לחבור לבאומן-בר-ריבנאי, אך כשבסופו של דבר, כשהמהלך החל לקרום עור וגידים, היה ברור כי הממונה על ההגבלים העסקיים לא תאשר זאת.