אזורים צפויה להשלים את עסקת המלונות עם פתאל

המלונות שהועמדו על המדף הם כל מלונות שרתון בישראל - הרודס באילת, מלון שרתון סיטי טאואר ברמת גן, מלונות נובוטל בים המלח ובירושלים, ומלון מרקיור בטבריה

חברת אזורים , שבשליטת שעיה בוימלגרין, צפויה להשלים מחר את עסקת מכירת המלונות המוחזקים על ידי אזורים תיירות לרשת מלונות פתאל שבשליטת דוד פתאל.

המלונות שהועמדו על המדף הם כל מלונות שרתון בישראל - הרודס באילת, מלון שרתון סיטי טאואר ברמת גן, מלונות נובוטל בים המלח ובירושלים, ומלון מרקיור בטבריה. הודיעה היום (ב') לבורסה כי היא מנהלת משא-ומתן עם רשת מלונות פתאל שבשליטת דוד פתאל, למכירת מלא אחזקותיה במלונות, באמצעות חברת אזורים תיירות, המוחזקת על ידי אזורים (75%) ובוימלגרין קפיטל (25%).

מכירת המלונות היא חלק מתוכנית מימוש הנכסים של החברה במאמץ לעמוד בהתחייבויות שלה. החברה האם של אזורים, בוימלגרין קפיטל המחזיקה ב-64% מאזורים, צריכה לשלם במהלך השנה הקרובה למחזיקי אגרות החוב ולבנק מזרחי כ-159 מיליון שקל.

בראש הנושים של החברה נמצאים בנק מזרחי-טפחות , שחובותיו של בוימלגרין לבנק מסתכמים ב-650 מיליון שקל. כנגד חוב זה משועבדת חברת אזורים. מלבד בנק מזרחי טפחות, לבוימלגרין נושה נוסף - מחזיקי האג"ח - להם חייבת החברה כ-400 מיליון שקל.