פרטנר יוצאת במבצע ללקוחות המגזר הדתי-לאומי

במסגרת המבצע תעניק פרטנר ללקוחות המגזר הטבה של 300 דקות במחיר אפס לשיחות בתוך המשפחה, 1,000 דקות שיחה בחודש בעלות של 9 אגורות לדקה לזוגות ו-90 דקות בשעות הפנאי למתגייסים לשירות לאומי

חברת הסלולר פרטנר יוצאת במבצע להעמקת האחיזה שלה בקרב המגזר הדתי-לאומי. החברה ערכה היום (ד') מסיבת עיתונאים כדי לחשוף את ההצעה.

ארז פז, סמנכ"ל השיווק והתוכן בפרטנר, ציין כי "אורנג' עורכת מעת לעת סקרי שוק ומחקרים אודות הרגלי הצריכה של קהל לקוחותיה. לאחרונה עלה כי קבוצה גדולה מאוד של לקוחות המשויכים לתוכניות המגזר הכללי ברשת אורנג' אינם עושים שימוש בסלולר בשבתות ובחגים. העדפתם הברורה של קבוצה זו היא לשמירה על קשר הדוק עם כל בני-המשפחה. בבדיקה שערכנו עלה כי מדובר באחוז גבוה של מתגייסים לצבא ולשירות הלאומי".

במסגרת החבילה תעניק פרטנר הטבה של 300 דקות במחיר אפס לשיחות בתוך המשפחה, 1,000 דקות שיחה בחודש בעלות של 9 אגורות לדקה לזוגות ו-90 דקות בשעות הפנאי למתגייסים לשירות לאומי.

דוד אבנר, מנכ"ל פרטנר, אמר כי "2.9 מיליון לקוחות אינם יכולים להוות קבוצה הומוגנית. משימתנו היא מתן מענה לסגמנטים מתוך קהל הלקוחות השלם, לאתר אותם וללמוד היטב את מאפייניהם השונים, כמו גם ליזום הצעה ייחודית".