אלשיך לא אישרה את מכירת ילדותי - ויהודאי הסיר את הצעת הרכישה

אבנר יהודאי החליט להסיר את הצעתו לרכישת רשת בגדי הילדים, זאת לאחר שהסכים אמש להעלות את הצעתו ב-350 אלף שקל נוספים ■ אמר בשבוע שעבר ל"גלובס": "אלשיך לא שלטה בנתונים של רשת ילדותי"

בתום דיון של 4 שעות שערכה היום (ד') השופטת ורדה אלשיך בנוגע לרשת בגדי הילדים ילדותי, החליטה קבוצת יהודאי, בראשות איש העסקים אבנר יהודאי, להסיר את הצעתה לרכישת הרשת.

קבוצת יהודאי תודיע על כך בשעה הקרובה לבית המשפט. הקבוצה מיוצגת בידי עו"ד אסנת ליב.

יהודאי החליט להסיר את הצעתו לאחר שהסכים אמש (ג') להעלות אותה ב-350 אלף שקל נוספים, ולאחר שגם היום לא אישרה השופטת אלשיך את הסכם המכירה, ומסרה כי תיתן את החלטתה בנושא בתוך שבוע. בנוסף, בדיון היום התברר כי הרשת נמצאת בגירעון, שלדברי קבוצת יהודאי עשוי להעמיק מיום ליום.

נציין כי הצעתו של יהודאי הסתכמה לאחר התוספת ב-4.15 מיליון שקל לכל הפחות, ועשויה היתה להגיע עד 5 מיליון שקל.

יהודאי אמר היום ל"גלובס": "שוב השופטת לא החליטה. ההצעה שלי היתה הגבוהה ביותר בהתמחרות ואושרה כדין בכל אסיפות הנושים. בנוסף שיפרתי אותה במזומן ובביטחונות בקרוב למיליון שקל - וגם זה לא הניח את דעתה של השופטת. דחיית ההחלטה מרעה את מצבה של הרשת מיום ליום, ולכן החלטתי להסיר את ההצעה".

"אלשיך לא שלטה בנתונים"

בראיון שנתן ל"גלובס" בשבוע שעבר יצא יהודאי במתקפה חריפה על השופטת ורדה אלשיך בכל הקשור להחלטותיה בנוגע למכירת רשת ילדותי: "ההתנהלות והחלטות השופטת מעוררות תמיהה, אמר יהודאי. "אני לא מבין איזה מסר היא מנסה להעביר לנושים, לעובדים, ליזמים ולאנשי עסקים.

"אני איש עסקים, וטבעי שארצה לעשות עסקה כלכלית. ערכה של הרשת יורד מיום ליום. אני לא מצפה למחיאות כפיים ולמחמאות על כך שאני הולך לשקם עסק, כי אני איש עסקים. מצד שני, לא ציפיתי להתייחסות עוינת".

יהודאי הוסיף ואמר כי "הנטייה שלי כרגע היא להסיר את ההצעה. אני מניח שהרשת תיכנס אז לפירוק, ואז אוכל לקנות את המותג והנכסים הרבה יותר בזול".

כזכור, אלשיך דחתה תחילה את הסדר הנושים של ילדותי, ואף מתחה בשבוע שעבר ביקורת על הסדר הנושים המתוקן לרשת שהוגש על-ידי קבוצת יהודאי. אלשיך החליטה להעביר את ההצעה לתגובת כונס הנכסים הרשמי והנושים.

קבוצת יהודאי הציעה לשלם לקופת הנושים בתמורה למלוא המניות בחברה סכום של 1.2 מיליון שקל - מחציתו במזומן והיתרה במשך שנה. כן הציעה לשלם תגמולים ממכירות הרשת בסכום שלא יפחת מ-2.6 מיליון שקל ועד מקסימום 3.8 מיליון שקל.

בראיון ל"גלובס" בשבוע שעבר טען יהודאי כי "השופטת דיברה על כך שהדירה נשארת בידי בני-הזוג צאיג. נקבע כי אחרי החזר החוב לבנק לאומי מעריכים את שווי הדירה, וההפרש בין החוב לבנק לבין ערך הדירה הולך לקופת הנושים. אז מה הדמגוגיה הזאת שהם נשארים עם דירת פאר?"

עוד אמר יהודאי: "השופטת עמדה על הדוכן ופשוט אמרה דברים לא נכונים. היא לא שלטה בנתונים. היא חשבה שבידי הזוג צאיג נשאר 49% - בעוד שנשאר להם 27%. היא טענה כי לא הגשנו ערבות בנקאית - וכן הגשנו ערבות בנקאית. היא הלינה שהזרמנו 200 אלף שקל כדי לזכות ביתרון - בעוד שהזרמנו את הכסף כדי לשלם משכורות לעובדים ולהשאיר את העסק כעסק חי, וחשוב יותר - הזרמנו את הכסף באישורה".