5 בנקים נוספים נסגרו בארה"ב; עד כה נסגרו 69 בנקים ב-2009

החברה הפדרלית לביטוחי פיקדונות, FDIC, הודיעה אמש על סגירתם של חמישה בנקים באוקלהומה, פלורידה, אוהיו, ניו ג'רזי ואילינוי

החברה הפדרלית לביטוחי פיקדונות (FDIC) הודיעה אמש (ו') על סגירתם של חמישה בנקים באוקלהומה, פלורידה, אוהיו, ניו ג'רזי ואילינוי, כך שמספר הבנקים שנסגרו מאז תחילת השנה מגיע ל-69.

ה-FDIC, הודיעה כי First State Bank of Atlus מאוקלהומה נסגר ושפקדונותיו יועברו ל-Herring Bank מאמריליו, טקסס. נכסיו של Bank of Atlus עמדו על 103.4 מיליון דולר ופקדונותיו הגיעו ל-98.2 מיליון דולר, נכון ל-19 ליוני. מדובר בבנק הראשון מאוקלהומה שנסגר השנה

Integrity Bank, מג'ופיטר, פלורידה הוא הבנק הרביעי שנסגר השנה במדינת פלורידה ופקדונותות יועברו ל-Stonegate Bank. נכון ל-5 ליוני, נכסיו של Integrity Bank עמדו על 119 מיליון דולר ופקדונותיו על 102 מיליון דולר. הסגירה של הבנק תעלה ל-FDIC 46 מיליון דולר.

Peoples Community Bank מווסט צ'סטר, אוהיו, נסגר גם הוא על ידי ה-FDIC ונכסיו הועברו ל-First Financial Bank מהמילטון, אוהיו. מדובר בבנק הראשון מאוהיו שנסגר השנה. נכון ל-31 למארס, נכסיו עמדו על 705.8 מיליוון דולר והוא החזיק פקדונות בסכום של 598.2 מיליון דולר. פשיטת הרגל של הבנק עלתה לחברה הפדרלית לביטוח פקדונות 129.5 מיליון דולר.

First Bankamericano מניו ג'רזי נסגר גם כן כשפקדונותיו יועברו ל-Crown Bank מניו ג'רזי. נכון ל-16 ליולי, נכסיו של First Bankamericano עמדו על 166 מיליון דולר והוא החזיק בפקדונות בהיקף של 157 מיליון דולר.

ואחרון ברשימה; Mutual Bank מ-Harvey, אילינויי שפקדונותיו יועברו ל-United Central Bank מ-Garland, טקסס. נכון ל-16 ביולי, נכסיו של Mutual Bank, הבנק ה-13 במספר שנסגר השנה בניו ג'רזי עמדו על 1.6 מיליארד דולר ופקדונותיו על ל-1.6 מיליארד דולר. הקריסה של הבנק תעלה ל-FDIC כ-696 מיליון דולר.