שדר את עצמך: You-Tube מגביר את האלמנט החברתי

האתר ישיק בקרוב פיצ'ר חברתי, שיציע למשתמשים להתחבר לערוצים אישיים של אנשים אחרים שהמשתמש עשוי להכיר, בדומה לפיצ'ר הפופולרי בפייסבוק ■ וגם: TweetSaver מציע מערכת לגיבוי טוויטים

1. בינג איט לחברים

במיקרוסופט ממשיכים להשיק פיצ'רים נוספים למנוע החיפוש החדש של החברה - Bing. אופציה חדשה, שנמצאת עדיין בגרסת בטא סגורה, נשענת על טרנד השיתופיות שמציף את הרשת. הפיצ'ר החדש, Bing and Ping שמו, מאפשר למשתמשים לשתף גולשים אחרים בתוצאות החיפוש שהתקבלו במנוע החיפוש של מיקרוסופט, באמצעות טוויטר, פייסבוק, או אימייל. השירות החדש יעבוד בתחילה רק עם חיפושים המבוססים על הצורך למצוא תשובה מהירה, לדוגמה מחירי טיסות, לו"ז של תחבורה ציבורית, או תוצאות של משחק כדורגל.

2. חפש את הטוויט

אחת הבעיות של טוויטר היא שהטוויטים לא נשמרים במערכת לנצח, ולכן משתמשים שמחפשים אחר הודעות שקיבלו, והכילו מידע חשוב - כמו מספר טלפון או לינק - מתקשים לאתר אותן.

לשירות החדש TweetSaver יש פתרון בדמות מערכת לגיבוי טוויטים, שמאפשרת גם לתייק אותם לקטגוריות, כדי להקל על תהליך החיפוש. לאחר ההרשמה לאתר, TweetSaver מתממשק לטוויטר, מושך את 3,200 הטוויטים האחרונים של המשתמש, הכוללים גם את ההודעות הישירות והטוויטים שאיזכרו את המשתמש, ומגבה אותם באופן רציף. השירות הוא בתשלום.

3. שדר את עצמך

אתר שיתוף קובצי הווידיאו YouTube מגביר את האלמנט החברתי - על-פי הבלוג של החברה שבבעלות גוגל, האתר ישיק בקרוב פיצ'ר חברתי, שיציע למשתמשים להתחבר לערוצי יוטיוב אישיים של אנשים אחרים שהמשתמש עשוי להכיר, בדומה לפיצ'ר הפופולרי בפייסבוק.

פיצ'ר זה יישען על אינפורמציה שאסף יוטיוב על המשתמש, כגון כתובות מייל של גולשים שהמשתמש שלח אליהם קטעי וידיאו או חשבונות של משתמשים שמתממשקים עם שירות הדואר האלקטרוני של גוגל. משתמשים שירצו לשמור על פרטיות הערוץ האישי שפתחו ביוטיוב, יוכלו לבטל את הפיצ'ר הזה ולשמור על האנונימיות שלהם.

4. ספורט אישי

חובבי ספורט או מתאמנים למרתון? האתר החדש Skimble יכול לסייע לכם בתכנון תוכנית האימונים האישית שלכם, ובמעקב אחר ההתקדמות הספורטיבית שלכם. באתר יכולים משתמשים לקבל אינפורמציה על פעילויות ספורט שונות, כגון טיפוס הרים או אימון בחדר כושר, ולבחור אם להצטרף לאחת הפעילויות הקיימות או ליצור פעילות חדשה. משתמשים שיבחרו להוסיף פעילות ספורט חדשה, יוכלו להעלות תוכן רלבנטי ולחלוק אותו עם חברים אחרים. האתר גם מציע כלי מעקב, שיאפשר למשתמשים לעקוב אחר המשקל האישי שלהם, ולעדכן את לוחות הזמנים של הפעילות. מערכת האתר יודעת לדרג את הביצועים הללו, בהתאם למשך הפעילות, ומאפשרת להשוות את התוצאות לחברים אחרים באתר.

5. צרת רבים

מצוברחים ורוצים לשתף את העולם? האתר emotionr הוא הפלטפורמה המושלמת לכך. לאחר הרשמה לאתר, משתמשים יכולים לדרג את ההרגשה האישית שלהם, על סקלה הנעה בין 1 ל-10, כאשר לכל סיפרה מותאם אייקון שהולם את רמת המצב רוח. לאחר מכן, יכולים המשתמשים להוסיף סיבה קצרה שמסבירה את הסיבה למצב הרוח שלהם, ולבחור האם הם רוצים לשתף את כולם, באמצעות פייסבוק או טוויטר. פיצ'ר נוסף באתר מאפשר גם לגלות משתמשים נוספים בעולם שנמצאים באותו מצב רוח מסיבה דומה. *