סטארט-אפיסטים - התאחדו! זירת מפגש מקוונת לכל היזמים באשר הם

באתר BigStartups יכולים יזמים לשתף יזמים אחרים בחוויות, להשיק מיזמים חדשים ולמצוא יזמים פוטנציאליים לשיתוף פעולה ■ וגם: אפליקציית Viper SmartStart ל-iPhone מציעה שליטה מלאה על המכונית שלכם

1. אוטו לעצלנים

מכשירי הסלולר החכמים ממשיכים להציף את השוק העולמי, ונדמה שה-iPhone מסוגל למלא כמעט כל פונקציה הכרחית. דוגמה לכך היא האפליקציה החדשה Viper SmartStart, המציעה למשתמש שליטה מלאה על המכונית שלו, על בסיס מערכת טכנולוגית הממוקמת במכונית.

כך, יכול המשתמש להניע את האוטו באמצעות ה-iPhone, להדליק את החימום שבמכונית, לפתוח או לנעול את הדלתות, להפעיל את מערכת האזעקה על מנת לסייע במציאת המיקום שבו נמצאת המכונית, ואף להפשיר את האדים שבחלון הקדמי של המכונית. מומלץ - לעצלנים בלבד.

2. ניצול זמנים וירטואלי

סובלים מעודף זמן ומחפשים אחר פעילויות חדשות למלא בהן את היומן האישי שלכם? אם התשובה היא כן, האתר החדש Goby הוא בדיוק עבורכם.

Goby הוא מנוע חיפוש המאפשר למשתמשים לגלות פעילויות חדשות, בהתאם למיקומם הפיזי. על-מנת ליהנות מהשירות, משתמשים צריכים להגדיר איזה סוג פעילות הם מעוניינים למצוא, כגון צימר רומנטי או טיול אופנועי שטח, באיזה מקום ובאיזה תאריך, ומנוע החיפוש של האתר מספק להם אפשרויות בילוי רלבנטיות.

3. סטארט-אפיסטים - התאחדו!

קהילת הסטארט-אפיסטים העולמית הולכת וגדלה, והאתר החדש BigStartups מציע זירת מפגש מקוונת לכל היזמים באשר הם.

באתר יכולים יזמים לשתף יזמים אחרים בחוויות שלהם, כולל הצלחות או כישלונות, כמו גם להשיק מיזמים חדשים במטרה לקבל פידבק ראשוני מקהילת המשתמשים. מלבד זאת, יזמים יכולים למצוא באתר יזמים פוטנציאליים לשיתוף פעולה, או לפרסם מאמרי דעה בנושא טכנולוגי מסוים או עצות ליזם המתחיל.

4. גלה את הווב

כל אדם מרגיש שהוא ייחודי ושונה מאחרים, והאתר YouTego מתיימר להוכיח כי זה אכן נכון. האתר החדש, שנמצא בגרסת בטא סגורה, מעודד את המשתמשים להגדיר את עצמם באמצעות העלאת תמונות והוספת פרטים אישיים, כגון היסטוריה תעסוקתית, השכלה, דברים אהובים ופחות אהובים וכל אינפורמציה אישית נוספת, והמערכת יוצרת מהמידע הזה סרטון שמייצג את ה"אני" של כל משתמש ומשתמש. על בסיס הסרטון האישי, המערכת מציעה למשתמש להכיר משתמשים אחרים שיש לו איתם נושאי עניין משותפים או תמונות משותפות. אתר המציע שירות דומה הוא Lunch.

5. תוכן מסונן

זה לא סוד שטוויטר עמוס לעייפה במידע, שבחלקו הגדול לא רלבנטי עבור המשתמש או חוזר על עצמו. האפליקציה Tweetmixx שואפת לפתור את הבעיה הזו ולסייע למשתמש לצלוח את כמויות המידע שמציפות את השירות. מה שצריך לעשות זה להזין את שם המשתמש בטוויטר ולהגדיר מהם תחומי העניין שלכם. המערכת תאפשר לעקוב רק אחר הטרנדים שמעניינים, ללא תלות בשאלה אם אתם עוקבים אחר אותו משתמש.

השירות אף מאפשר לראות תצוגה מקדימה של התוכן שמוצע בלינק המצורף. על-מנת להקל על המשתמש להחליט האם הטוויט רלבנטי לו, כאשר הוא יימצא עניין חדש, הוא יגדיר מחדש את רשימת הנושאים המועדפים והמערכת תדע לעשות סינון תכנים אפקטיבי.