תחרות ל-HOT ו-yes? בזק משווקת את המדיה סטרימר

מדובר במכשיר מולטימדיה אלחוטי המאפשר לצפות בכל התכנים הנמצאים במחשב ישירות על מסך הטלוויזיה ■ לקוחות קיימים ישלמו על המכשיר כמעט פי שניים מלקוחות חדשים או משדרגים - 1,224 שקל לעומת 684 שקל

חברת בזק מתחילה לשווק את המדיה סטרימר (מזרים מדיה) - מכשיר מולטימדיה אלחוטי המאפשר לצפות בכל התכנים הנמצאים במחשב ישירות על מסך הטלוויזיה.

מדובר בסוג של איום על HOT ועל yes, שכן ברגע שיש רשת אלחוטית מהירה שמאפשרת איכות HD לתוכן אינטרנטי וערוצים פתוחים - התמריץ לעבור לצפייה בטלוויזיה באמצעות האינטרנט (גם בלי IPTV) הוא גדול.

בזק יוצאת במבצע המיועד רק ללקוחות חדשים שיצטרפו לאינטרנט במהירויות גבוהות (4 מגה ומעלה) או משדרגים, ותציע להם מכשיר מדיה סטרימר של חברת Nowcom תמורת 684 שקל, בפריסה של 36 תשלומים (19 שקל בחודש).

עם זאת, לקוחות קיימים שירצו לרכוש את המדיה סטרימר יצטרכו לשדרג את מהירות הגלישה שלהם ל-2.5 מגה - וישלמו על המדיה סטרימר כמעט כפול: 34 שקל לחודש, שהם 1,224 שקל למכשיר.

יצויין כי לפי בזק, המחיר המקובל היום בשוק למכשיר מדיה סטרימר מדגם דומה עומד על כ-2,000 שקל.

המכשיר שבזק משווקת הוא בעל ממשק מלא בעברית, תמיכה בקבצי וידיאו בפורמט HD, בעל דיסק פנימי בנפח 80GB, חיבור USB המאפשר ניגון ישיר מדיסק חיצוני, גישה ישירה לאינטרנט לקבלת תמונות, טלוויזיה ורדיו (כולל ערוצי אינטרנט TV), ואף תומך בכתוביות סרטים בשפה העברית.

רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק, מסר כי "מדובר במהלך משלים של בזק לסדרת הקמפיינים בשנה החולפת, שמטרתם חיזוק הרציונל להצטרפות לרשת האלחוטית של בזק".