אחרי סמסונג, שארפ וסוני: טושיבה משיקה בארץ טלוויזיות LED

סדרת המסכים החדשה שהשיקה החברה מגיעה בגדלים של 46 אינץ' ו-55 אינץ' ובעובי של כ-5 ס"מ ■ מחירי המסכים מדגם SV685 יעמדו על 18,900 שקל לגודל 46 אינץ' ו-25,900 שקל לגודל 55 אינץ'

חברת טושיבה הצטרפה ליצרניות כמו סמסונג, שארפ וסוני, שהשיקו בארץ בחודשים האחרונים מסכים מסוג LED. סדרת המסכים החדשה שהחברה השיקה השבוע מגיעה בגדלים של 46 אינץ' ו-55 אינץ' ובעובי של כ-5 ס"מ.

המסכים החדשים מגיעים בגימור זכוכית עם ציפוי אקריליק המונע השתקפות, 4 כניסות דיגיטליות HDMI לחיבור אביזרים מתאימים וחיבור רשת DLNA לחיבור אביזרים בתקשורת אינטרנטית וכן טכנולוגיה של טושיבה בשם Ambient Light Sensor, המתאימה את תמונת המסך לתנאי הסביבה החיצוניים בהתאם לעוצמת האור בחדר.

LED (ראשי תיבות של Light Emitting Diodes או דיודה פולטת אור) היא טכנולוגיה חדשה במסכים שטוחים המצטרפת למסכי הפלזמה וה-LCD הנמכרים בארץ כבר זמן רב.

היתרון של טכנולוגיה זו הוא שאורך החיים שלה גדול יותר משל מסכים אחרים, הצבעים שלה חדים יותר, והיא יותר ידידותית לסביבה, שכן היא צורכת 40% פחות חשמל מהטכנולוגיות הקודמות. בנוסף, הצבע השחור שלה נראה טוב יותר, מכיוון שטכנולוגיה זו מתבססת על תאורה אחורית המורכבת מנוריות LED במקום נורות פלורסנט, מה שמונע זליגות אור מיותרות.

מחירי המסכים מדגם SV685 יעמדו על 18,900 שקל לגודל 46 אינץ' ו-25,900 שקל לגודל 55 אינץ'.